U vikendu za nama u Beogradu je održana treća trka Šampionata Srbije u autoslalomu, a domaćin je bio grad Beograd, odnosno gradska opština Rakovica. Trka se vozila u krugu nekadašnje fabrike DMB 21. maj Beograd, a kompletan program trke realizovan je u jednom danu, u nedelju 18. juna.
Pobednik u generalnom plasmanu je Miloš Sovilj u Suzukiju Svift 1,3 GTi, kome je ovo prvi trijumf u sezoni. Nakon dva najbolja plasmana na trci njegovo zbirno vreme iznosi 03:07,131 minuta. Drugoplasirani je Dejan Pejić u Renou Klio, koji je kasnio za pobednikom svega pola sekunde, tako da se prava trka vodila do poslednjeg centimetra staze. Pejić može biti zadovoljan rezultatom, obzirom da je diferencijal na njegovom Kliu počeo da otkazuje tokom trke, ali je na sreću izdržao do kraja. Treći je Goran Medić u Folksvagen Golf R, jednom od svakako najatraktivnijh automobila koje smo mogli videti na stazi, a čiji zaostatak za Pejićem je takođe pola sekunde. Medić je na drugom treningu postavio i najbolje vreme dana od 01:31,679 minuta.
Organizator takmičenja je ASK „Concord racing team“ iz Beograda, a prvi put je se vozilo na ovoj stazi. Prošle godine, kada je ova trka opet aktivirana nakon par godina pauze, vozilo se na gradskim ulicama, a ove godine ideja da se trka premesti u krug fabrike uspešno je realizovana.
Trakmičenje je se bodovalo za Nacionalni šampionat Srbije, Otvoreno prvenstvo Srbije i Prvenstvo SAKSS-a. Sama staza na kojoj se održala trka dužine je 1590 metara, a sastoji se od jednog sektora sa kapijama, dva sa čunjevima i tri šikane. Nakon verifikacije i tehničkog pregleda na startu prvog treninga našlo se 37 takmičara, a moramo napomenuti da su dva treninga i tri trke odvožene u predviđenom roku, po lepom i sunčanom danu.
Goran Ratković nije prepustio prvi mesto u Klasi I, nastavlja da niže pobedu za pobedu, a njegov Fijat Seićento zaista besprekorno podnosi sve napore i izazove na stazama u regionu. Drugo mesto pripalo je Milošu Iliću takođe u Seićentu. Mina Stanivuk je treća u Zastavi 750, a veoma atraktivna vožnja ove devojke dizala je publiku na noge.
Klasa 2 imala je svega dva predstavnika, što odavno nije zabeleženo, a drugu pobedu za redom ostvario je Igor Ćuk u Sitroenu C2. Iako mu je automobil otkazao poslušnost u zadnjoj trci, plasman sa prve dve vožnje je bio dovoljan da nadmaši Željka Stračevića u Sitroenu Sakso 1,6 vts, a do kraja sezone u ovoj klasi će biti veoma napeto.
Zlatan Jovanović i njegova Fijesta ST nastavljaju pobednički niz u Klasi 3, a Predrag Belić je izuvkao maksimum iz vremešne Ford Pume i to mu je bilo dovoljno za drugo mesto u klasi. Treći je Nenad Brdar u Škodi Fabiji. U ovoj klasi imali smo i najmlađeg takmičara na trci Branka Rogulića, ali je morao da odustane pre kraja trke.
Nenad Dragićević je pronašao pravi „set ap“ za svoj Fijat Ćinkvećento i zabeležio pobedu u Klasi 4. Nemanja Đurić mu je bio najbliži rival u Fijatu Seićento i uspeo je da stigne do drugog mesta na kraju, a duel njih dvojice bio je među najzanimljivijim protekog vikenda. Treće mesto pripalo je debitantu Jovanu Buriću u atraktivnoj Zastavi 101, automobiliu koji je nekada harao relijima širom Evrope.
Aleksandar Isakov je pobedio u Klasi 5 ispred svog brata Nikole Isakova koji je drugi. Sitroen AX od Aleksandra je preležao „dečije bolesti“ i pokazao svoj puni potencijal, dok je Nikola vozio Hondu CRX. Momci iz AMSU „Fanatik“ iz Pančeva su dominirali u ovoj klasi, obzirom da je Vuk Trajković treći u svojoj Hondi Sivik.
Dejan Pejić je ujedno prvi u Klasi 6, a drugo mesto zauzeo je Živko Župan u Opel Korsi, kome je ovo prva trka ove sezone. Treći je Bojan Sjerković u Ford Fijesti ST, koji je nakon problema u Zaječaru, zabeležio dobar rezultat u jakoj konkurenciji.
Goran Medić je slavio u Klasi 7 ispred Aleksanara Tadića, koji je završio drugi u Miniju Kuper. Srđan Petrov je upisao prvi nastup ove sezone u svom Fijatu 500 abart i uspeo da dođe do trećeg mesta u klasi, uprkos jednom malom izletu sa staze, srećom bez posledica po automobil.
Miloš Sovilj je ubedljiv i u klasi 8, njegov Suzuki je po performansama daleko ispred dva Juga hibrid, koji su vozili ostala dva konkurenta u ovoj kategoriji. Drugi od njih je Petar Jovanović, koji ove sezone vozi Pežo 206 1,6 SL, ali je odlučio da na domaćem terenu aktivira svog ljubimca i zabavi publiku pored staze. Treće mesto pripalo je Lazaru Bugarčiću, momku koji još nije proslavio 18. rođendan, a nadamo se da će nastaviti stopama svog oca Predraga Bugarčića, dugogodišnjeg takmičara.
Stevan Dimitrijević u Klasi 9 nije imao konkurente, ali to ga nije sprečilo da se zabavi u svojoj Opel Korsi i uspešno privede takmičenje kraju.
Što se tiče juniorskog prvenstva prvi je Uroš Ugrenović, drugi Lazar Bugarčić, a treći je David Veličković. Od dama jedini predstavnik bila je Mina Stanivuk.
Naredna trka sezone vozi se na Bukulji nadomak Aranđelovca 22. jula.