Brdska trka Mionica 2025 – Drugo slavlje Vidosavljevića ove sezone

Brdske trke

  Druga trka Šampionata Srbije na brdskim stazama vožena je za vikend 24. i 25. maja u Mionici, a u organizaciji Sportskog auto i karting saveza Srbije, uz podršku opštine Mionica.

  Pobedu u generalnom plasmanu ostvario je Aleksandar Vidosavljević Bobo u svom Micubišiju Lanser Evo IX nastavivši niz pobeda i postavivši i rekord staze. Trka se vozila na novoj konfiguraciji staze u dužini od 2800 metara u selu Krčmar, a koju je Vidosavljević u obe vožnje prešao za 2:20,219 minuta, čak 11,8 sekundi razlike ispred drugoplasiranog. Najbolje vreme, odnosno rekord, ostvario je u prvoj vožnji i koje iznosi 1:09,924 minuta. Drugo mesto na pobedičkom postolju ostvario je Momir Miško Subotić u svom čuvenom Pežou 206 sa dva agregata i pogonom na sva četiri točka. Treći na cilju je Jovan Rogulić u svojoj Hondi Sivik Tajp R grupe A, sa kojom se bori za šampionsku titulu i u ovoj sezoni na brdu, a razlika mu je bila za svega 1,8 sekundi iza drugoplasiranog, što je jako mala razlika sa obzirom da je jedini na podijumu generalnog plasmana, koji je vozio automobil sa prednjim pogonom.

  Brdska trka “Mionica 2025” je drugo takmičenje od deset planiranih ove sezone za Nacionalni šampionat Srbije i Otvoreno prvenstvo Srbije na Brdskim Stazama, a na pomenutoj trci pojavilo se ukupno 46 takmičara iz Srbije i Bugarske. Uz to, veliki broj publike pored staze došao je da bodri najbolje automobiliste Srbije, a na svu sreću takmičenje je proteklo bez kiše, a uzbuđenja nije nedostajalo ni tokom zvaničnih treniniga u subotu, a ni trke u nedelju.

  U grupi I i klasi I, tzv “mali N” Zastava Jugo 55, pobedio je Nikola Breković koji je jako hrabro i oštro vozio ceo vikend. Na drugom mestu je pobednik klase na prethodnoj trci Uroš ivković sa zaostatkom od 1,2 sekunde , dok je na trećem mestu završio Đorđe Đoković, koji se takođe odlično borio kao i njegov protivnik Ivković,  a razlika između njih dvojice bila je svega jednu sekundu nakon dve vožnje.

  Grupa I, a klasa II, gde se voze čuveni “hibridi” iznenadila je kada je pobedu odneo Saša Ostojić Jolovac, skinuvši Ivana Obradovića sa prvog mesta na pobedničkom postolju za tri sekunde nakon napete borbe između njih dvojice za prvu poziciju. Treće mesto u ovoj legendarnoj klasi odnosi Dragan Kaličanin sa zaostatkom na od 1,2 sekunde u odnosu na drugoplasiranog Obradovića.

  Zatim u grupi 2, a klasi I prvopasirani je Vukašin Pavlović u svom modifikovanom VW Polu, a za njim završava sa dve sekunde zaostatka Boško Simović u svom Pežou 106 1,4 XSi grupa A. Na trećem mestu ne završava niko drugi do Dejan Radović sa istoimenom Peugeotom 106, ali 1,3 reli, kome je ovo prvi nastup ove sezone.

  U grupi III klase I, pobedio je Miloš Spasojević Trovač u Pežou 206 SL, ispred Dragana Tomovića, koji vozi kup automobil Pežo 206, za osam sekundi razlike u obe vožnje, dok je treće mesto odneo Nenad Brdar u Sitroenu Sakso 1,6 sa jednom sekundom zaostatka u odnosu na drugoplasiranog.

  Zoran Jovanović Pale u svom Pežou 205 bio je jedini predstavnik u Grupi III klase II i uspešno je došao do cilja.

  Pomenuti Rogulić je ujedno i prvi u grupi IV klase I, a za njim Ivan Ivanov u istoimenoj Hondi sa osam sekundi zaostatka završava na drugom mestu pobedničkog postolja, dok je Aleksandar Rogulić uzeo treće mesto u klasi sa sedam sekundi u odnosu na drugoplasiranog Ivana, takođe u Hondi, ali grupe N.

 Pobedu u grupi IV, a klasi III slavio je Ivan Karić Karika u svojoj Alfi Romeo 147, iza njega sa 11 sekundi zaostatka bio je Miroslav Branković u Renou Klio RS druge generacije. Treće mesto u ovoj klasi uzeo je veteran Dragomir Milenković Šilja u Peužou 306.

  U grupi V, a klasi I učestvovalo je i završilo tri takmičara, a prvi među njima bio je Aleksandar Vidosavljević, drugi je pomenuti Subotić, a trećeplasirani je Milan Kostadinović u Zastavi 850 proto.

Već dana za dve nedelje odnosno 7. i 8. juna sledi Brdska trka Tara, koja se boduje za Šampionat Srbije, Šampionat Crne Gore i Šampionat FIA CEZ (Centralno evropsku zonu), što obećava i veliki broj takmičara.