Završena je prva ovosezonska brdska trka u Crnoj Gori. Bez i malo iznenađenja, prvo mesto je pripalo Nikoli Asanoviću. Naravno, Asanović je u startu u prednosti jer vozi izuzetno moćan prototip, ali taj treba neko i da vozi. A najmlađi trkač u porodici Asanović je to itekako dobro odvezao. Ma ne dobro, odlično! Toliko dobro da je Podgoričanin postavio i novi rekord staze u Podima koji iznosi 1:51.788.
Drugo mesto je pripalo najbržem vozaču kategorije 1. Nemanja Kašćelan je na jučerašnjim treninzima bio treći, ali je danas dodatno pomerio granicu i došao do nove pobede u klasi i visokog plasmana u generalnom plasmanu. Treći je bio Marko Danilović koji se nakon kraće pauze vratio na stazu i ostvario odličan rezultat u generalnom plasmanu, ali i pobedu u klasi N2000.
Četvrto mesto je pripalo braniocu titule u klasi N2000. Milan Jakšić u Podima nije mogao u potpunosti da parira Daniloviću, ali vredni bodovi pred nastavak sezone su tu, te smo sigurni da se Jakšić neće tako lako predati, pogotovo ako uzmemo u obzir da će priliku za revanš imati upravo na svojoj stazi u Kotoru koja je sledeća na rasporedu.
Poredak pet najboljih u generalnom plasmanu je kompletirao Veljko Stanišić. Verujemo da ni on sam ne zna odakle je uspeo „izvući“ ova vremena iz svog automobila koji trenutno nije na istom nivou kao i automobili njegovih konkurenata, ali je „Miko“ uspeo da iskoristi maksimalan potencijal onoga s čim je raspolagao tokom ovog vikenda. Ukoliko poradi na automobilu, Stanišić bi bio ozbiljan kandidat u borbi za šampionsku titulu.
Klasa do 1000 H
Očekivanu pobedu u klasi do 1000 H, odneo je Eldin Senadović iz AMSK Kotor. S preko minute prednosti, Senadović je pobedio Dragana Dragojevića iz kluba domaćina, AMSK Podi. Treći takmičar u klasi, Damir Brajović, nije startovao prvu vožnju pa je tako ostao bez plasmana.
Klasa do 1150 N
Tamo gde je stao prošle godine, nastavlja i ove. Šampion klase do 1150 iz 2021., Ivan Subotić, upisao je novu pobedu. Pobedu koju možemo okarakterisati i kao dominantnu, obzirom na to da je više od osam sekundi bio brži od drugoplasiranog Andrije Đurišića, dok je trećeplasirani, Vladimir Jovanović, za Subotićem kasnio nešto više od 10 sekundi. U ovoj klasi smo videli i jedinu takmičarku. Ena Plakalo je stigla do četvrte pozicije u klasi, pobedivši dvojicu suparnika na stazi.
Klasa do 1150 A
Dušan Tujković je još lakše došao do pobede u klasi. S preko 25 sekundi prednosti ispred Živka Nikčevića, Tujković je bio izvrstan na početku sezone. Nikčević je ipak bio siguran na drugoj poziciji s nešto više od četiri sekunde prednosti ispred trećeplasiranog Stefana Lasmanovića.
Klasa 1200 E1
U uvek atraktivnoj klasi 1200 E1, često nazivanoj i „moto“ klasom, pobedu je odneo Luka Špadijer. To više nije iznenađenje. Špadijer kada vozi u ovoj klasi, sigurni ste da je glavni favorit za pobedu. Kao i uvek, Špadijer je bio i veoma atraktivan na stazi pa je publika u „polu-neverici“ gledala šta radi vozač AMSK Nilović. Drugo mesto u klasi je pripalo veteranu, Željku Radoniću koji je za Špadijerom kasnio nešto više od 12 sekundi.
Klasa 1400 N
Milutin Krivokapić je odneo sigurnu pobedu u klasi 1400 N. Navikli smo da na prvoj poziciji gledamo Filipa Kunčera, ali ove sezone Kunčer „junior“ se odlučio na učešće u Šampionatu Srbije u kružnim trkama. Drugo mesto je pripalo osvojio Miloš Milošev
Klasa 1400 A
Krešimir Petrović je bio potpuno usamljen u klasi 1400 A. Šampion ove klase je vozio „sam protiv sebe“, ali teško je odoleti i ne probati da uhvatite bar nekog konkurenta koji vam služi kao „reper“.
Klasa 1400 H
Baćko Vujović se nakon sezone u Hondi Sivik Tajp R ipak vratio u Juga. Čini se da je to bio pravi potez jer je već na prvoj trci sezone slavio u klasi do 1400 H. Pavle Marđonović mu je „disao za vratom“, ali na kraju je ipak kasnio sedam desetinki za pobednikom. Treće mesto je pripalo Dragiši Jovanoviću.
Klasa 1600 N
Nakon nekoliko teških sezona u klasi 1600 H i nekonkurentnim automobilom za tu klasu, Perica Marđonović je napravio novi automobil i prešao u drugu klasu. Marđonović je ostao veran Sitroenu, ali je od ove sezone za volanom C2 za klasu 1600 N. Iako sam u klasi, Marđonović je ovoga trkačkog vikenda imao priliku da upozna auto i sakupi prve trkačke kilometre za volanom nove mašine.
Klasa 1600 H
Da biste pobedili Nemanju Kašćelana, potrebno je da se celi univerzum ujedini s vama u toj nameri. Naprosto, čovek je neuhvatljiv već godinama. Iako nema pravu konkurenciju u klasi, Kašćelan izuzetno visoko kotira u generalnom plasmanu što vam dovoljno govori o tome koliko svakog vikenda ovaj Kotoranin forsira i sebe i svoj automobil. Goran Milošev je kasnio skoro minutu za njim u svom nedovoljno spremnom automobilu protiv monstruozne Honde Sivik s kojom Kašćelan godinama „teroriše“ konkurenciju u crnogorskom šampionatu.
Klasa 2000 N
Marko Danilović je bio izvrstan na svom prvom nastupu u Podima nakon 2020. godine. Uspeo je da pobedi branioca titule, Milana Jakšića, kojem je ovo bio prvi nastup u Herceg Novom. Jakšić tek od naredne trke se vraća na staze koje već dobro poznaje i možemo očekivati da će biti dosta bliži pobedi nego danas. Treći je bio sjajni Veljko Stanišić koji je uspeo da pobedi Davorina Nikolića s nešto više od 1,2 sekunde.
Klasa 2000 H
Spasoje Nikolić je bio siguran u klasi 2000 H. S 4,8 sekundi prednosti, slavio je ispred Ismeta Piranića koji ovog vikenda nije trebao voziti, već je spletom okolnosti preuzeo vozačko mesto od svog sina Alena koji je prvobitno bio najavljen. Treće mesto je pripalo Radivoju Januševiću iz AP Sport Pljevlja.
Klasa CN
Jedini takmičar u klasi CN, sam u svom svetu, samo on i njegova Norma – Nikola Asanović. Asanović je prošle godine osvojio duplu krunu – titula prvaka Crne Gore i titula u CEZ konkurenciji. Čini se da je i ove godine u odličnoj formi da te titule i odbrani.
Kup Herceg Novog – takmičari iz Srbije
Srbija je imala tri predstavnika na brdskoj trci u Herceg Novom. Nakon jučerašnjih treninga, činilo se da će Matija Stojanac biti najbrži, ali je tu titulu ipak preuzeo Živko Gajić. Vozač ASU Žilijus je došao do četvrtog mesta u klasi NAH do 2000 i četrnaestog mesta u generalnom plasmanu. Stojanac, kojem je ovo bio prvi takmičarski nastup u Sitroenu C2 R2 Maks, danas je u prvoj vožnji imao manji incident koji se na svu sreću završio s minimalnim posledicama. U drugoj vožnji je pokazao koliko je zaista brz, a na kraju je zauzeo treće mesto klase NAH do 1600, dok je u generalnom plasmanu bio šesnaesti. Treći takmičar iz Srbije je bio Željko Milutinović. S dve ujednačene i sigurne vožnje, Milutinović je stigao do devetog mesta klase NAH do 1400, a u genralnom plasmanu do 23. pozicije.
Sledeća stanica Šampionata Crne Gore u brdskim trkama je Kotor koji je već godinama najveća automobilistička manifestacija u Crnoj Gori, a pored domaćeg šampionata, boduje se za FIA CEZ prvenstvo u brdskim trkama i Prvenstvo Hrvatske u brdskim trkama.
Rezultati: Timing.ba