Iza nas je jedan buran međusezonski period u kojem se dosta „trgovalo“ i dosta automobila je promenilo vlasnike. Mnogi su pravili korak napred u svojim karijerama, a o većini „kupovina“ ste mogli čitati na RallyMagazinu.RS. Među prvim takmičarima koji su za ovu godinu promenili trkačku mašinu, bio je Matija Stojanac. Vozač ASK Avako Rejsing tima je nakon dve sezone u Folksvagen Polu 1.4 odlučio na veliki iskorak i kupovinu Sitroena C2 R2 MAX koji je bio u vlasništvu Gorana Rabasovića. Kratki test je obavljen još prošle godine, automobil je brendiran u nove boje, a sada je vreme i za prvi takmičarski nastup.
Valjevski automobilist će i ovu sezonu započeti nastupom na brdskoj trci u Crnoj Gori. Podi se pored Šampionata Crne Gore boduju i za Kup Herceg Novog, što omogućuje nastup i takmičarima iz okolnih zemalja. Tako je Stojanac i prošle godine bio izvrstan u Podima u okviru Kup takmičenja, a i ove godine se nada odličnom plasmanu, ali ono što je najvažnije, sakupljanju dragocenog iskustva i testiranju automobila u pravim trkačkim uslovima.
Pored njega, Avako Rejsing tim će predstavljati i dugogodišnji takmičar na reli stazama. Okušao se i u ulozi suvozača, ali ništa ne može nadmašiti osećaj za volanom. Željko Milutinović nije imao sreće na Srbija reliju prošle godine kada su ga tehnički problemi sprečili da ostvari bolji rezultat i u konačnici, plasman na reliju. Uvek atraktivni i brzi Milutinović se ponovo vraća za volan Folksvagen Pola 1.4 kojeg je vozio i na Srbija reliju, a nada se da će ovoga puta imati više sreće, te da će Polo biti dovoljno poslušan.