MBAT Njegusi 2023 – Sas slavio drugi put sezone

Brdske trke

Međunaronda brdska auto trka Njeguši – Bukovica 2023 vožena je proteklog vikenda u Crnoj Gori kao drugo takmičenje sezone nakon trke u Kotoru. Organizator AMKK „Lovćen racing team“ sa Cetinja je besprekorno pripremni stazu dužine 3300 metara, a dve vožnje su se vozile u nedelju 09. jula, koje su se sabirale za plasman.

  Pobednik, uz rekord staze, je Mađar Laslo Sas u Loli rejnard 3000 koji vozi sa hrvatskom licencom za AK „Dubrovnik racing“. Sas je slavio ubedljivo i u Kotoru na prvoj trci sezonu, a ovde je postavio ukupno vreme od 03:25,430, dok je najbolje vreme postavio na drugoj trci i ono iznosi 01:41,000. Drugo mesto zazeo je Zlatko Dubreta u BMW E90, dok je treći Nikola Radnjić u Kupri TCR, a obojica takože voze za dubrovački klub. Drugo vreme nakon prve vožnje imao je legenda jugoslovenskog i crnogroskog automobilizma Tihomir Tiho Aćimić, ali je na drugoj trci imao kvar na svom Globalu. Najbrži u generalnom plasmanu za Šampionat Crne Gore je Jovan Perunović u Hondi Sivik tajp R, koji je slavio na svom domaćem terenu.

  U najmanjoj klasi H 1000 slavio je Nikola Tošković, koji je bio više nego ubedljiv u svom Zastava Jugu. Drugo mesto pripalo je Draganu Dragojeviću u još jednom Jugu, dok je treći Miloš Peruničić, koji takođe osvetlava obraz nekadašnjeg ponosa domaće auto industrije.

  Klasa N 1150je uvek napeta i uzbudljiva, ali Ivan Subotić ni ovoga puta nije dozvolio rivalima da ga iznenade i nastavlja niz pobeda u ovoj klasi i još jedan korak je bliže osvajanju zlatne kacige. Drugi na svom domaćem terenu je Andrija Đurišič, koji je napravio dobar rezultat na domaćem terenu, uprkos tome što je zakačio šikanu i izgubi dragocene sekunde. Razlog za slavlje ima i Vladimir Jovanović, kome je automobil otkazao neposredno pred početak takmičenja, ali je u pozajmljenom automobilu uspeo da dođe do trrećeg mesta i vrednih bodova.

  Jovan Radović je zabeležio pobedu i jačoj klasi A1150, a najbliži rival mu je Boško Tujković na drugom mestu. Trećeplasirani je Sava Nikčević.

  U N 1400 je pobedio Miloš Milošev, ispre Zlatka Sindika, obojica u Pežoima 106 reli. Nakon par sezona pauze na stazi smo imali priliku da vidimo i Slobodana Mugošu, ali on nije uspeo da završi takmičenje zbog tehničkog problema.

  Iskuni Milutin Krivokapić je pobedio u klasi A 1400, gde je izuzetno jaka konkurencija. Na drugom mestu je Marko Adžič, koji je ivukao maksimum iz svog Juga 1,3 grupe A. Dejan Nilović Kinez je upotpunio pobedničko postovlje.

  U najbrojnijoj klasi H 1400 velika borba vođena je izmežu Baćka Vujovića u Hondi Sivik i Mila Đukanovića u Pežou 106. Na kraju je brži Vujović sa nešto više od sekunde prednosti. Na trećem mestu je Božidar Jablan, koji se vratio na stazu nakon par sezona odsustva.

E1 1200 klasa protekla je u znaku Luke Špadijera, koji je pobedio u svojoj Zastavi 750, nakon što je propustio uvodno takmičenje sezone. Drugo mesto pripalo je Ivanu Ražnatoviću u Škodi Feliciji, koja konačno funkcioniše kako treba, dok je treći Željko Radonjić u Jugu.

  U A 1600 slavio je Dragiša Gile Jovanović u Pežou 106, dok je druga Ena Plakalo u Sitroen Saksu, koja je imala okretanje u drugoj trci na stazi, ali srećom bez posledica, pa je uspešno stigla do cilja trke.

  Perica Marđonoviće je odneo pobedu u H 1600, ispred Nikole Mijanovića u Zastava Jugu.

  Pobednik u generalnom plasmanu ujedno je prvi u klasi N 2000, a to je Perunović kome je Honda odlično „legla“ već od samog početka sezone. Drugo mesto osvojio je Goran Vučković, dok je treći Davorin Nikolić. Milan Jakšič je odustao zbog kvara menjača. Ova klasa više liči na neko kup takmičenje, obzirom da svi voze Honde.

  U A 2000 pobedio je Filip Kunčer, koji je imao kvar na drugoj trci na svojoj Alfi 147 SP, ali je uspeo da dođe do cilja. Nasledniku trkačke porodice Kunčer imperativ je generalni plasman, a nakon prve vožnje bio je drugi odmah iza Aćimića. Njegov glavni konkurent u klasi Mile Malović je odustao na treninzima, takože zbog kvara menjača na Pežou 306 SP.

  Nemanja Dona Kašćelan je ubedljiv u klasi H 2000 u Hondi Sivik, dok je drugoplasirani Goran Vučetić u još jednom Siviku novije generacije. Treći je Alen Piranić u VW Golfu treće generacije.

  Usamljen u klasi H 2000 + je Radivoje Papo Janjušević u Korsi od Edina Ujkanovića.

  CN 2000 takođe je imala jednog predstavnika, a u pitanju je pomenuti Aćimić.

  Naredna trka vozi se u Pljevljima 19. i 20. avgusta.