Nakon izuzetno uspešne 2022. godine, tuzlanski automobilista Armin Mujkanović je ostvario svoj veliki cilj i stavio ruke na šampionski pehar. Umesto u Šampionatu BiH, sreću je potražio u Prvenstvu Hrvatske. Iako je po jačini višestruko snažniji i konkurentniji, šampionat u susednoj Hrvatskoj je pokorio već iz prvog pokušaja, dok će na prvu titulu u BiH još uvek malo sačekati.
Nakon uspešne prve sezone u Prvenstvu Hrvatske, Mujkanović nastavlja braniti boje Splitskog autokluba u okviru istog šampionata, što znači da će probati odbraniti teško izborenu titulu u 2022. godini. Pored nastupa u Prvenstvu Hrvatske, Mujkanović namerava ozbiljno napasti konkurenciju u FIA CEZ šampionatu. Prvobitni plan za ovu godinu obuhvata šest trka CEZ šampionata i četiri samostalne Prvenstva Hrvatske.
Pred Mujkanovićem je ponovo gotovo nepremostiva prepreka – potraga za sponzorima. Ni titula u izuzetno jakoj konkurenciji, ni pobede u FIA CEZ šampionatu, ni nastupi u Evropskom šampionatu na brdskim stazama, kao ni priznanja osvojena nakon sezone, nisu bila dovoljna privrednim subektima da prepoznaju mladog i perspektivnog sportistu kao jedan vrhunski vid promocije svoje kompanije. Novca u BiH ne nedostaje, iako se nameće drugačiji narativ, realnost je da bh. kompanije ipak raspolažu sa sasvim dovoljno sredstava koja bi svakako trebalo uložiti i u sport. U teoriji, svi vole sport, svi žele pomoći, ali u praksi, to je sve mnogo drugačije.
Od pustih obećanja, Mujkanović se ponovo našao na „ničijoj zemlji“ i ponovo ne zna svoju sudbinu mesec dana pred početak sezone. Jedno je sigurno. U novoj sezoni će voziti svoju Hondu Integru Type R s kojom je i osvojio šampionsku titulu u Prvenstvu Hrvatske, kao i pobedu na finalnoj trci elitnog FIA CEZ šampionata, voženoj u Beogradu. Za sada, Mujkanoviću ostaju tri mogućnosti. Jedna od njih je da nastavi u Prvenstvu Hrvatske, ukoliko se pronađu barem minimalna finansijska sredstva. Druga je dvostruki program koji smo spomenuli nešto ranije u tekstu, a to je kombinacija FIA CEZ šampionata i Prvenstva Hrvatske, ali za to su potrebna mnogo veća novčana sredstva. Treća, ujedno i najgora je preskakanje cijele sezone što za svakog automobilistu znači veliki udarac.