Prošlog vikenda u austrijskom Rehbergu započela je nova sezona Šampionata Evrope na brdskim stazama. Među mnogobrojnim vozačima koji su stigli u Rehberg po prve ovogodišnje poene u Šampionatu Evrope, stigao je i aktuelni prvak Evrope, trostruki osvajač ovog šampionata, Igor Stefanovski. Nakon što je krajem prošle sezone prodao svoj Hjundai i30N TCR s kojim je osvojio svoju treću titulu, svi su s nestrpljenjem isčekivali informacije o novoj trkačkoj mašini. Kada je finalno predstavio svoj novi automobil, svi su ostali u neverici jer se radilo o Ferariju 488 Evo. Osjećaj kakav niko nije doživio s ovih prostora nam je prenio i sam Stefanovski:
“Imao sam određenu dozu straha, bolje rečeno treme. Nije to baš pravi strah, ali kada prvi put vozite ovaj auto na velikoj sceni, osjećaj je poseban tako da je trema prava riječ. U Rehbergu sam ga prvi put vozio na brdskoj trci, prvi put na ovim gumama, tako da je sve bila nepoznanica i morali smo dosta da učimo o automobilu i njegovim podešavanjima. Auto ima mnogo podešavanja koja treba uskladiti s mojim stilom vožnje. Ipak, moj tim i ja smo zadovoljni učinjenim. Tek je prva trka, a uspjeli smo da shvatimo auto i odredimo pravac u kojem ćemo ga podešavati.“
Stefanovski je tako „upao“ u grupu „smrti“ – Grupu 1 u kojoj ne postoje nikakvi limiti kada su takmičarski automobili u pitanju, te tako protiv sebe ima moćne „rakete“ s pogonom na sva četiri točka i znatno više snage. Ipak, Makedonac važi za jednog od najbržih vozača u istoriji ovog šampionata te je sasvim sigurno da će biti veoma konkurentan u nastavku sezone.
“Jasno je svima da će biti teško, gotovo i nemoguće izazvati ove “monstere”. Oni imaju po 800-900 kg, dok moj auto sa mnom ima 1.515 kg, što je ogromna razlika i hendikep. Ali ne žalim, odlučili smo se za ovaj automobil, ovu marku jer je atraktivna. S pravim podešavanjima ćemo se ubrzati kroz godinu i siguran sam da će biti još dobrih trka.”
Na prvoj trci u sezoni, ostvario je treće najbrže vreme, pobedivši sve osim dvojice vozača u već pomenutim „raketama“ s preko 800 KS i pogonom na sva četiri točka, koji je u Rehbergu mnogo značio. Na oko, izgledalo je to veoma atraktivno, a kako i ne bi kada gledate najvećeg makedonskog automobilistu svih vremena dok kroti 670 KS na zadnjoj osovini svog crvenog Ferarija. Ono što je ključno za osvajanje titule je konstantnost, a to ga je uvek krasilo kroz karijeru, kao i pouzdanost automobila koja bi trebala biti na njegovoj strani.
“Nakon druge-treće trke, siguran sam da će sve biti kako treba. I nakon Rehberga sam zadovoljan timom, autom i samim sobom. Učinili smo dobar posao i nadamo se dobroj sezoni. Mogu samo reći da će publika uživati i u nastavku sezone gledajući ovaj auto na stazi i kako prolazi kroz sve te izazovne krivine koje nas čekaju.”, zaključio je Stefanovski, kojem sada ostaje veoma malo vremena za pripremu jer već narednog vikenda se vozi nova trka, ona u Španiji na kojoj bi prednost ponovo mogli imati momci sa lakšim automobilima i 4×4 pogonom.