Brdska trka Fito je donela mnogo drame i neočekivanih raspleta. Trka koja je nekima donela sreću, a neki će ipak želeti da je što pre zaborave. Novu pobedu u generalnom plasmanu je odneo Geofri Šaz, ponovo pobedivši Kristijana Merlija koji je slovio za nedodirljivog kralja brda u kategoriji 2, ali čini se da će ove godine imati težak zadatak da tu titulu i odbrani. U kategoriji 1, prvo mesto je odneo super brzi Nikolas Verver u Poršeu 997 GT3R.
Krenimo sada redom pregledati učinak „naših“ predstavnika. Najbrži iz regiona je bio Igor Stefanovski, koji je odneo pobedu u Grupi 1, ali je ostvario i značajan napredak u performansama u odnosu na Rehberg. Kao i što je rekao u izjavi nakon trke u Austriji, on i njegova ekipa su se već uhodali s autom i to se primetilo u Španiji koja je mnogo gora staza za njegov Ferari, ali je „leteći Makedonac“ ponovo leteo stazom i približio se onim izdanjima koja su ga dovela do tri titule prvaka Evrope.
U Grupi 3 je slavio Antonino Miljiolo, a drugo mesto je ponovo odneo Mikica Vesnić. Užičanin je bio oprezan pred ovu trku, poznavajući koliko staza zapravo ne pogoduje TCR automobilima, ali je uprkos tome bio vrlo konkurentan. Protiv Talijana s automobilom s 4×4 pogonom na ovoj stazi nije bilo šanse, ali Vesnić svakako ima razloga za optimizam pred nastavak sezone jer performanse su tu, a vremena su značajno brža nego prošle godine.
Neko ko će želeti da što pre zaboravi ovu trku je crnogorski automobilista Vasilije Jakšić. Uprkos novom četvrtom mestu, Jakšić je u trećoj vožnji doživeo težak incident u kojem je propisno uništio svoj Hjundai i30 TCR, ali je na svu sreću prošao bez povreda, iako su prve slike i snimci izgledali mnogo dramatičnije. Kotoranin sada ide na kraću pauzu dok automobil ne bude popravljen, a izvesno je da će propustiti najmanje dve trke, u Portugalu i Češkoj.
Anže Dovjak je završio na trećem mestu. Slovenac je nakon prve vožnje bio drugi, ali nije se uspeo izboriti s izazovom koji je postavio pred njega jedini predstavnik Srbije u Šampionatu Evrope, pa je tako ponovo gledao u leđa Vesniću i zauzeo najniži stepenik podijuma. Ukoliko ostane ovakav odnos snaga i u nastavku šampionata, Dovjak može računati na sigurno treće mesto jer s Jakšićevim propuštanjem narednih trka formirat će se veća bodovna razlika. U Grupi 3 je nastupao i Valdet Kačandoli koji na kraju ipak nije uspeo da kapitalizuje karakteristike svog automobila s pogonom na sva četiri točka, koji je mnogo bliži reli automobilu. Kačandoli je upisao sedmo mesto u grupi i osvojio nove poene, ali je skupio i veoma važno iskustvo na velikom takmičenju.
Za kraj, ponovo smo ostavili Matiju Jurišića. Tako je samo zbog grupe u kojoj vozi, a upravo je mladi Riječanin ponovo pomeo sve u Grupi 4 pa čak i vozača Sebastijen Leb Rejsinga, te povećao prednost u Grupi 4 i upisao nove, vredne poene za ukupni plasman kategorije 1. Sada deli prvo mesto sa Miljiolom i Nađom, a obzirom na to da niti jedan od njih dvojice nisu toliko ubedljivi kao Jurišić u svojim grupama, uskoro očekujemo da se Jurišić izdvoji na vrhu kategorije 1 kao njen apsolutni lider.
Naredna trka za Šampionat Evrope se vozi u Portugalu već ovog vikenda u Falperi.