Sigurna pobeda vozača AMSK Podi u njegovoj novoj Hondi Sivik Tajp R
U suncem okupanim Pljevljima, vožena je druga ovogodišnja zimska-revijalna brdska auto trka. Nakon što su u Šavniku takmičari imali priliku da osete čari vožnje u promenjivim uslovima, u Pljevljima su imali uslove koji su veoma povoljni za utrkivanje. Staza je svima dobro poznata pa su mogli „opušteno“ da stisnu papučicu gasa. Nakon dve zanimljive vožnje, Veljko Stanišić je slavio jednu sigurnu pobedu u generalnom plasmanu i klasi do 2000 ccm. Nakon što je prošle godine vozio u sklopu klase H-1400, za sezonu 2022. je kupio novi auto s kojim je već sada upisao prvu pobedu.
Drugo mesto generalnog plasmana je pripalo Alminu Ćoroviću čiji automobil i nije bio najkonkurentniji u uslovima kakvi su ovoga vikenda bili u Pljevljima. Njegov Džip nije bio dovoljno konkurentan za pobedu u generalnom, ali u klasi terenaca je bio na prilično sigurnom prvom mestu. Treća pozicija je otišla u ruke Darka Popovića iz AMSK Gorštak. Popović je za volanom Opel Korse stigao i do pobede u klasi do 1600 ccm. Poredak najbržih pet u generalnom plasmanu su kompletirali Luka Šućur u VW Golfu koji je stigao i do drugog mesta u klasi do 2000 ccm, a peti je bio Ivan Ražnatović u atraktivnom Porše Kajenu, s kojim je stigao i do drugog mesta u klasi terenci.
U klasi do 999 ccm, slavio je Zoran Vavić. Vaviću je ovo druga uzastopna pobeda ove godine, nakon što je slavio i u Šavniku. Glavni konkurent mu je bio ponovo Filip Jelić koji nije bio previše blizu pa možemo reći da je Vavić bio veoma siguran ovoga puta. Treće mesto je pripalo Petru Božoviću za volanom Pežoa 106.
Spasoje Nikolić i Milorad Stanimirović su imali „epski okršaj“ u klasi do 1200 ccm. U obe vožnje, njih dvojica su bili veoma blizu jedan drugog. U prvoj vožnji, Nikolić je odneo pobedu, dok je u drugoj Stanimirović bio brži. Na kraju, ključna razlika je napravljena u prvoj vožnji koju je dobio Nikolić, a samim tim i trku u Pljevljima. Na najniži stepenik podijuma se popeo Miloš Milošev iz AMSK Kotor koji je vodio svoju bitku protiv Lazara Kostiću koji mu je bio dosta blizu, ali je Milošev ipak „zgrabio“ bronzu.
Momci iz klase do 1400 ccm nastavljaju oduševljavati. Nakon što su u Šavniku osim pobede u generalnom plasmanu „pokupili“ i još nekoliko visokih plasmana, ovoga puta nisu uspeli da ponove tako dobre rezultate, ali su postali „nerazdvojni“. Tako su trojica najbržih iz klase do 1400 ccm zauzeli deveto, deseto i jedanaesto mesto generalnog plasmana. Najbrži među njima, ovoga puta je bio Andrija Vujović u Opel Korsi. Drugi je bio Miloš Bulatović u VW Polu koji je slavio u Šavniku, dok je treći bio Nebojša Grujić.
Već smo pomenuli pobednika u klasi do 1600 ccm, ali zaslužio je barem još jednom da istaknemo izuzetan rezultat. Darko Popović je bio daleko ispred konkurencije u klasi, a najbliži pratilac mu je bio Ivan Radulović. Ni Popović ni Radulović nisu nastupali u Šavniku, što čini ovaj rezultat još impresivnijim jer nisu toliko „uvozani“ kao konkurenti. Treće mesto je pripalo Goranu Miloševu iz AMSK Kotor koji je ponovio svoj rezultat iz Šavnika.
Veljko Stanišić je bio nedodirljiv u klasi do 2000 ccm. Imajući u vidu talenat, znanje i iskustvo koje posjeduje, u kombinaciji s odlično pripremljenim automobilom, ovakav rezultat ne treba nikome biti iznenađenje. Stari poznanik s brdskih trka, Aldin Ćorović, nadao se da će danas uspjeti da izazove Stanišića. Na kraju, duel sa Stanišićem je izostao. Njegova Opel Astra zasigurno nije dovoljno konkurentna da stane na megdan odličnoj Hondi, a trku je završio na trećem mestu u klasi. Drugo mesto je na kraju osvojio Luka Šućur u VW Golfu II. Šućur je bio odličan tokom ovog vikenda i stigao i do visokog četvrtog mesta generalnog plasmana.
U klasi preko 1700 ccm smo gledali reprizu trke u Šavniku. Balša Đuričković je bio ponovo najbrži u klasi, ali to ni ovoga puta nije bilo na nivou Đuričkovića kakvog poznajemo. Navikavanje na novi VW Golf sa turbo punjačem i 4×4 pogonom prolazi nešto lošije nego što bi Đuričković možda želio, ali ovo je velika promena u odnosu na staru Opel Korsu, ali kada sve stvari „legnu“ na mesto, sigurni smo kako će Đuričković ponovo biti u samom vrhu. Drugo mesto je pripalo Marku Bulatoviću u Mazdi Tribjut s kojom je nastupao i u Šavniku i postigao isti rezultat. Treći u klasi je bio Željko Jovović u Ladi Nivi.
Došli smo i do klase terenci. Momci iz ove klase su bili u blago podređenom položaju pošto njihova moć na skliskim podlogama je ovog vikenda bila anulirana jer je staza na nekim delovima bila i suva, a sneg je bio samo pored staze. Almina Ćorovića, pobednika u klasi, to nije sprečilo da dođe do drugog mesta u generalnom plasmanu i pobede u klasi. Ivan Ražnatović, još jedan standardni vozač na brdskim trkama, ali i čest takmičar nekadašnjeg Montenegro Winter Kupa, seo je u svoj Porše Kajene i lepo se zabavio na stazi, a uz to je došao i do drugog mesta u klasi. Treći u klasi terenci, bio je Alban Beriša iz AMTKK za volanom Suzukija.
Jedini takmičar u klasi ATV, bio je Daris Plakalo. Sa startnim brojem 1, Plakalo je upisao i svoj prvi nastup na nekoj trci i probio led pred domaćom publikom što sigurno nije lako. Nadamo se da će Plakalo nastaviti i dalje da nastupa na stazama širom Crne Gore, ali i da ćemo videti nešto više ATV-ova već na narednoj trci koji su potpuno isčezli sa zimskih trka u Crnoj Gori.