Brdska trka „Kameno – Borići 2025“ – Slavlje za Krstevskog

Montenegro Winter Cup

  Prvog i drugog marta u Herceg Novom održano je prvo takmičenje ove sezone u autosportu u Crnoj Gori, kada je vožena revijalna turistička brdska auto-trka „Kameno Borići 2025“ Kup Mimoze, koja je imala međunarodni karakter. Organizator je AMSK „Herceg Novi“ uz podršku opštine Herceg Novi i turističke organizacije grada.

  Pobedu u generalnom plasmanu, nakon dve vožnje koje su se sabirale za plasman, odneo je Aleksandar Krstevski u Ford Fokusu, koji je vozio zbirno 03:57,668, a najbolje vreme ostvsrio je u drugoj vožnji 01:58,576 minuta, a prvu je vozio 01:59,092. Drugo mesto ostavrio je Nikola Samardžić u Opel Astri GSi, koji je za pobednikom kasnio 2,948 sekundi. Rekorder staze i pobednik od prošle godine Vučko Bašić zavrišo je na trećem mestu u generalnom u Fijatu Seićento, što je rezultat vredan pažnje, jer je gost iz Trebinja nadmašio mnoge u jačim klasama.

  Nakon verifikacije učesnika u subotu ujutro na startu prvog treninga našlo se 31 takmičara iz Crne Gore i Bosne i Hercegovine. Ujedno sa startom treninga krenula je i kiša, koja nije prestala do kraja nadmetanja. Samim tim je staza Kameno, dužine 2100 metara i širine 4 metra, postala još zahtevnija za vožnju. Ipak, ni loše vreme nije sprečilo veliki broj publike da se okupi pored staze i isprati ovo takmičenje sa lica mesta, što implicira koliku tradiciju ovaj sport ima na primorju. Samim tim realno je očekivati da se ovo takmičenje nakon skoro 30 godina pauze vrati kao stalni član Praznika mimoze, obzirom da je ekipa AMSK „Herceg Novi“ ovo takičenje prošle godine vratila „u život“, kao najmlađi klub organizator.

  Takmičari si bili podeljeni u dve kategorije: automobili sa šest različtih klasa i terenici u dve klase.

  U klasi do 1000 kubila slavio je Nikola Tošković i svom Jugu, dok je Marko Vuksanović u Nisan Mikri završio drugi. Vojo Radanović je na treningu izleteo sa staze, oštetio svoj Pežo 106 i preko noći uspeo da ga osposobi za start. Međutim, pred sam kraj staze u zadnjoj krivini isti je otkazao poslušnost, pa je Radanović bio prisiljen da odustane.ž

  1200 klasa ujedno je slavio Bašić, drugo mesto osvojio je Edin Senadović u Zastava Jugu, dok je treći Stevan Milošev u još jednom Jugu. Inače, u ovoj klasi je bila jaka konkurencija od šest takmičara.

  Stefan Bokovac pobedio je u klasi do 1400 u VW Polo, drugi je Dejan Kovačević u još jednom Polu, dok na trećem mestu završava Andrija Vujović u Opel Korsi.

  Uzbuljivo je bilo u klasi do 1600, a slavio je Krsto Radović u Sitroenu C2. Milivoje Bulatović je imao okretanje u prvoj vožnji, ali srećom bez posledica po njegovu Korsu, ali je izgubio dosta vremena u uprkos tome uspeo je završi drugi u ovoj klasi. Treće mesto u još jednom Korsi zabeležio je Ilija Šapić.

  U 2000 kubika poredak je kao u generalnom Krstevski pa zatim Samardžić. Radovan Bato Masoničić je imao kvar na svom Golfu druge genracije u subotu, radio je do kasno u noć da osposobi automobil za start, ali nije uspeo.

  Ipak, Bato se pojavio u kategoriji terenaca i zauzeo treće mesto. U ovoj kategoriji pobedio je Marko Bulatović, dok je drugi „glavni krivac“ za organizaciju ovog takmičenja Goran Milošev.

  Posebno prizanje kao jedinoj dami na ovoj trci odlazi u ruke Ene Plakalo.

  U revijalnom delu nastupili su najmađi učesnici koji su otvorili takmičenje u ATV kategoriji: Ana Kašćelan, Aleksandar Mandić, Hana Kovačević, Ivan Rovčanin, Luka Milošev, Vuk Gogić i braća Vasilije, Petar i Jovan Marić, kojima je organizator takođe uručio prizanja.