Zimska brdska trka “Mojkovac 2024” vožena je u vikendu za nama na stazi Bijelojevićka rijeka, a nakon dve vožnje koje su se sabirale za plasman, kroz cilj prvi je prošao Aldin Ćorović u Opel Astri 2,0 turbo. On je ujedno postavio i rekord staze sa vremenom 01:31,790 u drugoj vožnji, dok je u zbiru vozio 03:05,343 minuta.
Drugi je Aleksandar Krstevski u Ford Fokusu 2,0 koji je za pobednikom kasnio nešto više od pet sekundi. Treći je Balša Đuričković u VW Golf četvrte generacije, sa pogonom na sva četiri točka. Đuričković je u subotu na prvom treningu izelteo sa staze, ali je u pauzi uspeo da osposobi svoj automobil za nastavak takmičenja. Na kraju, njegovo vreme iznosi 03:13,735.
Drugo takmičenje u zimskoj sezoni u Crnoj Gori na startu je okupilo tačno 30 takmičara, a koji su pred sobom imali potpuno novu stazu dužine 2500 metara, sa možemo reći idealnim vremenskim uslovima, sa preko 15 stepeni celzijusa. Organizator AMSK “Gorštak” iz Kolašina je sjajno odradio posao i na treninzima u subotu 17. februara, kao i na trci u nedelju 18., a u prilog svemu tome govori i veliki broj publike koji se okupio da isprati ovo takmičenje. Sama staza je jako brza, podloga nova, ali je zbog bezbednosti odlučeno da se ista uspori da dve šikane, koje su stazu dodatno učinile zanimljivom. Predsednik kluba Marko Janković na kraju takmičenja nije krio zadovoljstvo urađenim, posebo što je satnica maksimalno ispoštovana, a ambicije su da ovo takmičenje preraste u brdsku trku međunarodnog karaktera. Takmičenje je počelo u podne kako je bilo i predviđeno, a obe vožnje su odrađene za nešto više od dva sata. Ceremonija dodele priznanja upriličena je u restoranu “Most” u Mojkovcu.
Klasa ATV imala je tri predstavnika, a pobedio je debitan Luka Šuković, koji je vozio veoma atraktivno, a sin je Ranka Šukovića, višetrukog pobednika zimskih trka. Drugo mesto zauzela je jedna dama Zorana Kujovića, koja je uspela da ponovi uspeh iz Pljevalja. Treće mesto zauzeo je Vuk Gogić, takođe debitant, koji je još uvek maloletan.
Đorđe Kovačević uspeo je pobedi u klasi do 1200 u svom Sitroenu Sakso, a za petama mu je bio Spasoje Nikolić u iznajmeljenom Jugu, ali je na kraju prednost iznosila nešto više od sekunde u korist Novljanina. Treće mesto osvojio je Danko Jakić, takođe u Jugu.
Na domaćem terenu u klasi 1400 pobedio je Miloš Bulatović u Polu 1,4, dok je drugo mesto osvojio njegov sugarađanin i timski kolega Nebojša Grujić za volanom Pežoa 106 1,4 XSi. Debitant Martin Zmajević u Hondi Sivik osvojio je treće mesto.
Klasa 1600 protekla je u znaku Milovoja Bulatovića i njegove Opel Korse 1,6, koji je odlično iskoristio domaći teren i trijmfovao. Drugi je Petar Jovanović u Jugu 1,6, a na trećem mestu je Radovan Bijelić u još jednom Jugu 1,6 koji se vratio nakon kraće pauze.
Krstevski je slavio u klasi do 2000 kubika, a drugo mesto osvojio je Dejan Kovačević i Opel Astri 2,0. Treće mesto zauzeo je veteran Janko Vlahović u VW Golfu.
2000 plus klasa ujedno je pripala Ćoroviću, a drugo mesto osvojio je Sakib Duraković u VW Golfu, koji je veoma ataraktivnom vožnjom dizao publiku na noge. Treće mesto, uz dosta tehničkih problema sa automobilom osvojio je Kasem Đokić, takođe u Golfu.
Balša Đuričković je bio jedini predstavnik u svojoj klasi B2000, dok je u klasi B2000 plus prvi Goran Vuković u Volvu, dok je Marko Bulatović odustao zbog kvara na svom Čirokiju.
Treća i poslednja trka sezone zakazan je za prvi vikend marta u Herceg Novom.