Završeno je drugo izdanje Borsko Braničevskog relija koji je i ove godine imao međunarodni karakter, a pored toga, takmičenje je dobilo i status kandidata za ERT šampionat. ASK GAGA Avala rejsing se i ove godine potrudio da napravi još jedan izazovan reli s dva dana takmičenja i izuzetno dugim itinererom, a viša sila se pobrinula da takmičari pred sobom naiđu i na promenjive vremenske prilike. U takvim uslovima, najbolje se snašla bugarska posada Anton Titov i Aleksander Spirov u Škodi Fabiji R5. Ruku na srce, od Bugara se i najviše očekivalo obzirom na to da su imali nadmoćan automobil, a Titov je naučio da iskoristi potencijal svoje Fabije.
Drugo mesto generalnog plasmana je pripalo Lazaru Milovanoviću koji je na ovom reliju vozio s Milanom Gavrićem umesto s Dejanom Golićem, a promena suvozača ga nije previše omela pa je nakon kraćeg procesa privikavanja na Gavrića, počeo da vozi punim gasom kao i s Golićem, a rezultat govori najbolje za sebe. Ispred trećeplasirane posade Nikola Mišev / Petar Sivov iz Bugarske koji su nastupali u svom Pežou 208 Reli4, završili su sa skoro dva minuta prednosti. Milovanović je upisao i rutinsku pobedu u Šampionatu Srbije pa u drugu polovinu sezone ulazi dosta mirnije i s jasnom prednošću u generalnom plasmanu pa je teško očekivati da Milovanović ne odbrani titulu.
Četvrta pozicija je pripala Vladici Rabrenoviću i Ani Golić u Reno Kliju R3. Čačanin se vratio na reli staze prvi put nakon Srbija relija prošle godine, a jedini nastup ove godine je imao na brdskoj trci na Kopaoniku. Rabrenović nije pritiskao toliko da ugrozi Milovanovića, a opet nije ni imao pretnju od trećeplasirane posade u Šampionatu Srbije, koju čine Željko Milutinović i Aleksandar Srećković. Rekli bismo da je ovo bio rutinski reli za Rabrenovića.
Peto mesto generalnog plasmana relija, a treće u Šampionatu Srbije, pripalo je već pomenutom dvojcu Milutinović – Srećković. Milutinović već drugi reli uzastopno prikazuje odličnu vožnju i čini se da su problemi s Polom prošlost, pa je Valjevac mogao da vozi onako kako on zna i ume, a kada se sve kockice poslože, Milutinovića je veoma teško pobediti.
Klasa 1
Klasa 1
Filip Vasović i Nebojša Gavrilović su tokom celog relija bili izvrsni, ali je prava drama viđena na zadnjem brzincu kada su izgubili celi minut i osam sekundi prednosti ispred Nenada Filipovića i Tatjane Milošević, ali je na kraju stečena prednost bila dovoljna da pobede svega pet sekundi ispred posade Rabas Motorsporta. Treće mesto je pripalo Miodragu Miljkoviću i Bobanu Slavkoviću, koji su takođe nastupali za Rabas Motorsport i doneli vredne bodove za svoj klub.
- Vasović / Gavrilović
- Filipović / Milošević
- Miljković / Slavković
Klasa 2
Željko Milutinović i Aleksandar Srećković su bili „s druge planete“. Preko tri minuta prednosti za Milutinovića ispred klupskih kolega, Dejana Radovića i Nikole Pivaljevića, dovoljan su pokazatelj da je valjevski vozač ove godine rešen da zauzme tron klase 2. Ova sezona je veliki podsetnik na 2016. godinu kada je vozio čuveni Jugo grupe A i nizao brojne dobre rezultate. Radović i Pivaljević s druge strane još uvek sakupljaju kilometre u novom automobilu. Radović je i prošle godine nastupao u Pežou 106, ali preko zime je kupio automobil od Borka Simovića koji je mnogo „ozbiljnija mašina“ i potrebno je vremena da se u potpunosti privikne na sve njegove prednosti. Treće mesto je osvojio Aleksandar Korčula sa svojim suvozačem Draganom Bukarskim. Vozač VTM Rejsing tima je sve vreme pokazivao sasvim solidna vremena i tempo, iako Jugo nije ni blizu konkurentan kao Polo i 106 koje voze Milutinović i Radović.
- Milutinović / Srećković
- Radović / Pivaljević
- Korčula / Bukarski
Klasa 3
Nakon odustajanja u Mionici, Goran Rabasović i Slaviša Novaković imaju razloga za slavlje. Prvi završeni reli u Pežou 206 su pretvorili u prvu pobedu u klasi. „Glava“ Rabas Motorsporta, Rabasović, nakon prvog dana je „sedeo“ na drugoj poziciji, ali preokret je doživeo na osmom brzincu relija, kada nadoknađuje preko minute prednosti za tada vodećim Milošem Matićem. Do kraja dana, Rabasović je nastavio da niže pobede na brzinskim ispitima, a Matić je bio daleko od svog subotnjeg nivoa. Do ovog momenta ne znamo zvanični razlog pada performansi Matića i Kolarevića, ali bismo rekli da je u pitanju bio tehnički problem na njihovom Sitroenu C2. Treće mesto je pripalo veteranima, Zoranu Milisavljeviću i Vladi Kostiću u nedovoljno konkurentnoj Škodi Feliciji 1.6.
- Rabasović / Novaković
- Matić / Kolarević
- Milisavljević / Kostić
Klasa 4
Iako mnogi kažu da je mnogo teže odbraniti titulu nego je inicijalno osvojiti, čini se da Milovanović ima još manje problema da je odbrani. Za sada, sve deluje idilično za užičkog automobilistu koji je pored pobede u generalnom plasmanu upisao i pobedu u klasi RC4. Drugo mesto je pripalo Vladici Rabrenoviću i Ani Golić, dok su treći bili Tomo Nikitović i Marko Milanović. Posada ASK Šampion još uvek skuplja iskustva u Hondi Sivik Tajp R, a slobodno možemo reći da će ovo biti sezona učenja za Nikitovića. Jedan od takmičara od kojih se mnogo očekivalo na ovom reliju je Matija Stojanac. Ipak, tehnički kvar na njegovom Sitroenu C2 R2 Max ga je izbacio iz konkurencije već prvog dana pa je Valjevac upisao drugi uzastopni reli bez poena, a nada se da će na narednom reliju imati mnogo više sreće i uspešno braniti prošlogodišnju pobedu.
- Milovanović / Gavrić
- Rabrenović / Golić
- Nikitović / Milanović
Naredni reli za Šampionat Srbije se vozi već narednog vikenda u Valjevu, 06./07.08.2022. godine.