Minulog vikenda u Vrnjačkoj Banji održano je 55. izdanje Srbija relija, najprestižnijeg takmičenja u našoj zemlji, a pobedu je odnela posada Dušan Borković / Igor Marković u Škodi Fabiji reli2 evo. Njima je ovo treća pobeda do sada, nakon 2019. i 2020. godine, a to je najviše od svih srpskih posada na reliju sa najdužom tradicijom u regionu, ujedno i među najstarijim u Evropi. Nakon dva takmičarska dana i pređenih 150 km brzinskih ispita pobedili su ispred bugarskih takmičara Plamena Stajkova i Rafija Kadirova u Fabiji R5, dok su treće mesto na podijumu zauzeli Martin Surilov i Zdravko Zdravkov u Sitroenu C3 reli2. Borković je pobedio na 10 od 12 održanih brzinskih ispita, na njima je postavio i najbrža vremena, a oborio je i šest svojih rekorda. Četvrto mesto i najbrži od automobila sa pogonom na dva točka su Lazar Milovanović i Dejan Golić u Ford Fijesti reli4, koji su svojom vožnjom dizali publiku na noge pored staze i ostvarili sjajan plasman.
Takmičenje je otvoreno u petak 23. septembra ceremonijalnim startom u centru Vrnjačke Banje u prisustvu najviših zvanica. Reli je otvrio predsednik Auto moto saveza Srbije Dejan Stojić, a takmičare je pozdravio i ministar unutrašnjih poslova Aleksandar Vulin. Na startu se našlo 39 posada iz Srbije, Bugarske, Rumunije, Turske i Severne Makedonije. Obzirom da se takmičenje boduje za FIA Balkan reli trofej ne čudi broj od čak 16 inostranih posada na startu, dok su se 23 posade iz Srbije pored toga takmičili za bodove u Nacionalnom šampionatu Srbije, pored Otvorenog prvenstva Srbije u reliju.
U subotu 24. septembra je na programu bilo 6 brzinskih ispita, po dva prolaza Stanišincima (11,15 km), Silverom (26,77 km) i Župom (8,60 km). Borković je pobedio na prvih pet i stvorio ogromnu prednost, da bi na zadnjem Župa 2 napravio grešku, okrenuo se i završio sa trećim vremenom na tom ispitu, a u razlika u odnosu na trenutno drugoplasiranog Stajkova iznosila je više od minuta. Prvog dana odustalo je čak 10 posada što zbog kvarova, što zbog greški, a to dovoljno govorio koliko je zahtevan i kompleksan Srbija reli. Drugog dana 25. septembra na programu je bilo još šest ispita, Klobuk (9,20 km), Župa tamjanika (9 km) i Stanišinci u kontra smeru (10,80 km). Borković je opet bio ubedljiv, osim na zadnjem ispitu relija, kada je prvo vreme postavio Stajkov, što mu je bilo dovoljno da Surilova nadamši na kraju za svega 7,9 sekundi. Prednost Borkovića u odnosu na Stajkova, pobedika iz 2016. godine, je čak 01:37,5 minuta, tako da je borba za drugo mesto između Bugara bila izuzetno zanimljiva. Posada Anton Titov / Dinko Georgiev je napravila grešku na desetom brzinskom ispitu Klobuk 2, izletela sa staze i oštetila Fabiju reli2 i time izgubila sigurno četvrto mesto u generalnom plasmanu.
Klasa NAC1 za Nacionalni šampionat Srbije obično je neizvesna do poslednjeg metra relija, međutim ovoga puta nije bilo tako. Na kraju zasluženo je pobedio Nenad Filipović sa suvozačem Tatjanom Milošević, koji su svog Juga 55 N tokom dva dana dovodili do limita, a često i preko toga, što je ispraćeno aplauzima. Ujedno, više nego zaslužena titula u reliju za Filipovića nakon 29 godina bavljenja autosportom. Drugo mesto zauzela je posada iz Kraljeva Miodrag Miljković / Boban Slavković koja se odlično snašla na uslovno rečeno domaćem terenu. Treći su Aleksandar Tešanović i Saša Petrović, koji su bili konstanti tokom cela dva dana i osvojili pehar na pobedničkom postolju. Glavni konkurent za titulu Filipoviću Filip Vasović i suvozač Nebojša Gavrilović, odustali su na samom staru zbog kvara motora. Ivan Raković i Dragoslav Tešanović su imali tehnički problem na prvom brzinskom ispitu, kada im se pregrajao motor, tako da na kraju završavaju četvrti.
Klasa NAC2 je imala filmski scenario, na kraju zasluženo slave Aleksandar Todorović i Srđan Maksimović u Pežou 106 1,3 reli. Oni su tokom dva dana najvećeg konkurenta imali u Dejanu Pejić i Dušanu Đokoviću u VW Polu 1,4. Nakon prvog dana razlika je iznosila svega 2,8 sekundi u korist Todorovića. Grešku je napravio Todorović na osmom brzinskom ispitu i oštetio zadnji levi točak. Međutim, uspeo je da nastavi, stigne do servisa, nastavi reli i pobedi. Takve sreće nije bio Pejić, kome sigurna pobeda izmiče na jedanestom brzincu kada izleće sa puta, oštećuje vešanje i time završava svoj nastup. Drugo mesto na kraju i titula šampiona Srbije odlazi u ruke Željka Milutinovića u VW Polu 1,4. On i njegov suvozač Aleksandar Srećković imali su imperativ da završe reli i u tome su uspeli. Treće mesto zauzima posada Predrag Stefanović / Aleksandar Stanić u Pežou 106, koji su držali dobrom vožnjom ostale na odstojanu, a greška konkurenta na kraju im se isplatila. Moramo da pomenemo Ivana Maksimovića i Dejana Andrića koji nisu imali sreće prvog dana, ali su drugog startovali po super reli pravilu nakon što su otklonili kvar na svom Polu, vozili za sebe i publiku i postavili najbolje vreme na pet ispita.
Klasa NAC3 prvi su Miloš Matić i Nenad Kolarević u Sitroenu C2 1,6. Odmah na startu odustali su Goran Rabasović i Slaviša Novaković zbog kvara hladnjaka na Pežou 206 1,6. Drugog dana su nastavili i uspeli da završe reli i zauzmu drugo mesto u klasi i time titulu šampiona Srbije.
Klasa RC4 kao i cela godina u znaku je Lazara Milovanovića. On je sezonu započeo još na WRC reliju u Hrvatskoj, napravio sjajne rezultate cele sezone i zaslužena titula odlazi u njegove ruke. Na ovom reliju sa njim je bio Dejan Golić, a svojom vožnjom i postavljenim vremenima Užičani su pokazali da im je mesto u najvišoj klasi. Drugo mesto u Nacionalnom šampionatu Srbije zauzeli su Vladica Rabrenović i Radmil Radivojević u Renou Klio R3, višetruki šampion je pokazao da još nije za penziju, a Klio je dizao publiku na noge. Treći su i pored dosta problema sa Hondom Sivik Tomo Nikitović i Marko Milanović.
Ovo je i poslednje takmičenje ove sezone, a sada sledi duga zimska pauza.