Reli Idrija već godinama zatvara sezonu reli šampionata u Sloveniji, a to je slučaj i ove godine. Kao i inače, glavnu ulogu favorita na domaćem terenu nosila je posada Rok Turk / Blanka Kacin, kojima je ovo moguće i poslednji nastup u Hjundaiju i20 N Reli2 koji se nedavno pojavio na oglasima za trkačka vozila, a to nagoveštava i prelazak u novi automobil s kojim bi nastavio dominaciju u slovenačkom prvenstvu. Reli Idrija za njega nije imao rezultatski značaj jer su titulu osvojio prije nekoliko relija, ali Turk uvek ide na najbolji rezultat.
Tako je bilo i u Idriji. Turk je uspešno kontrolisao reli ispred posade Albert fon Turn und Taksis / Jara Hain na drugom mestu u Škodi Fabiji RS Reli2. Za nemačku posadu, Turk je bio neuhvatljiv, ali sada već bivši prvak Slovenije u reliju, Marko Grosi i Tara Berlot su im disali za vratom. Nova Turkova plovidba do prvog mesta je završena na šestom brzincu kada se suočio s prvim pucanjem gume, a ista sudbina ga je zadesila i na predzadnjem brzincu pa je tako reli završio na 22. mestu. Serija loše sreće se nastavila za Turka. Nakon diskvalifikacije na Reliju “Soča Valley” i kazne u Poreču, dva gumi defekta su ga sprečila da uzme sigurnu pobedu.
Na kraju, slavili su Grosi i Berlot samo 1,2 sekunde ispred fon Turn und Taksisa i Hain, dok je treći bio legendarni Raimund Baumšlager sa suvozačem Tomasom Celtnerom.
Kao i u Poreču, Srbija je imala svoje predstavnike i na Reliju Idrija. Jedinu posadu iz Srbije su činili Lazar Milovanović i Nikola Sinđelić. Nakon dobrih performansi u Poreču, Milovanović je u istom ritmu nastavio i u Idriji. Sedmim mestom u klasi i sjajnim 17. mestom u ukupnom poretku relija, Milovanović i Sinđelić su pokazali da su veoma uigran tim i da su spremni i za veće rezultate, kada budu imali šampionat u kojem mogu redovno da voze.
Milovanović je uspeo da pobedi i neke iskusnije vozače, kao i vozače iz jačih klasa, te se veoma dobro nosio sa vozačima čiji su Reli4 automobili dosta napredniji od njegove Ford Fieste koja je ipak automobil s početka ove klase, dok su i Opel i Pežo predstavili svoje automobile kasnije i na papiru su bolji od Fieste.
Pred našim šampionom je duga zima, a o planovima za narednu sezonu ćemo blagovremeno pisati, čim Milovanović i njegov tim donesu odluku o svojoj sezoni 2025.