U garažu Toma Nikitovića iz Makedonije stigla je “Honda Civic type R” grupe N, sa kojom planira da ove sezone nastupa u Klasi RC4 Šampionata Srbije u reliju.
Užičanin je na reliju debitovao pre tačno deset godina, a u svojoj bogatoj karijeriji čak dva puta je bio šampion u klasi.
Te, sada već davne 2012. godine, nabavio je svoj prvi takmičarski automobil Zastava Yugo 55 N, a sa kojim je već 2013. postao šampion u Klasi I. Želja da odbrani titulu nije mu se ispunila 2014. godine pred domaćom publikom, kada je zbog izletanja morao da odustane na Srbija reliju na poslednjem brzincu, pa je tako završio treći. 2015. je usledila pauza i potraga za adekvatnim autobomilom za Klasu II, a 2016. izbor je pao na “Volkswagen Polo 1,4” grupe N, koji je za 2017. već prepravljen za grupu A, a te godine je usledila i tutula vicešampiona klase. 2019. je ponovio isti uspeh, da bi 2020. konačno osvojena i šampionska titula u Klasi II. Nakon što je Polo nedavno prodat u Bajinu Baštu, Tomov izbor je “Civic” iz Skoplja.
“U novu sezonu ulazimo sa novim automobilom, a u pitanju je “Honda Civic type R”, a koju sam nabavio od Branka Kiprovskog, koji se sada takmiči u Ford kupu u Engleskoj. Hondin vlasnik pre Kiprovskog bio je Bojan Pešov.
Auto je trenutno pripremljen po grupi N, ali je plan da ga prepravimo u grupu A i nastupamo u Klasi RC4. Automobil sada ima oko 220 ks, a vožen je na kružnim trkama. Što se tiče priprema za početak naravno moramo da ubacimo dodatno sediše i pojas, kao i halon (vatrogasni sistem), a zatim krećemo u neke sitnije dorade, da bude potpuno spremna za reli”, upoznao nas je Nikitović.
Ove sezone konkurencija u klasi će biti jača neko ikada čini se, a izbor automobila je od starih grupe N i A, pa sve do R specifikacija, kako nalažu pravila klase.
“Što se tiče kluba za koji ću nastupati tu nema nikakve promene, ostajemo u ASK “Šampion” iz Bajine Bašte koji su mi dali odličnu ponudu, a posebno me raduje što ćemo u svim klasama imati posade iz našeg tima. Moj Polo ostaje u klubu u Klasi II, dok u Klasi I imamo posadu Vasović / Gavrilović.
Prvo nam sledi upoznavanje i privikavanje na automobil, zatim ćemo da vidimo, sigurno sledi napad na najvišu stepenicu. U klasi su sve sami šampioni: Jović, Rabrenović, Stojanac, Milovanović, Simović itd, pa će sigurno biti dobro trkanje. Koliko je auto konkurenat prema automobilima novije generacije ostaje nam da vidimo već na prvoj trci”, zaključuje naš sagovornik.