Četvrtka trka Šampionata Crne Gore na brdskim stazama vožena je 13. u 14. jula na stazi “Njeguši – Bukovica”, u organizaciji AMKK “Lovćen racing” sa Cetinja, a pobedu u generalnom plasmanu odneo je Mađar sa hrvatskom licencom Laslo Sas u bolidu Rejnard 2KL.
Sas je pobedio sa ukupnim vremenom nakon dve vožnje od 03:28,935, dok je u drugoj vožnji postavio i najbrže vreme od 01:42,815, ali to nije bilo dovoljno da sruši svoj rekord od prošle godine. Njegov najbliži konkurent je Tihomir Tiho Aćimić u Globalu 2,0 GT, koji je daleko slabiji do bolida koji vozi Mađar, ali je legendarni Tiho u prvoj vožnji bio brži 0,9 sekundi. Međutim, Sas je u drugoj napravio ukupnu razliku od dve sekunde i time pobedio. Aćimić je ujedno i najbrži od domaćih takmičara. Treće mesto u generalnom osvojio je Nikola Radnjić u Kupri TCR, koji takođe vozi za hrvatski klub, a vozio je zbirno 03:38,763.
U subotu se nakon verifikacije na startu prvog treninga Međunaronde brdske trke “Njeguši – Bukovica 2024” našlo ukupno 62 takmičara iz Crne Gore, Srbije i Hrvatske, koji su pred sobom imali stazu dugačku 3300 metara. Dodatni izazov bio je toplo julsko vreme, pa je tako dosta takmičara imalo problema sa pregrevanjem motora. Zanimljvo je da su učesnici nakon cilja svoja vozila ostavljali u tunelu Bukovica, u kome je temperatura bila više nego prijatna u poređenju sa onom napolju. Obzirom da je Cetnije grad automobilista, veliki broj publike okupio se oko staze da isprati ovo takmičenje, koje se po drugi put vozi na ovoj stazi.
Klasa H 1000 uspehe ove sezone niže Dragan Dragojević, koji je i ovde upisao još jednu pobedu u Zastavi Jugo 1,0 E1. Drugo mesto osvojio je Nikola Tošković, uprkos problemima sa svojim Jugom, a na trećem mestu završio je debitant od ove sezone Vojo Radanović u Pežou 106.
Miloš Borilović upisao je četvetu pobedu za redom u klasi N 1150 i to pred domaćom publikom, drugi kroz cilj prošao je Petar Zurovac još jedan debitant od ove sezone. Andrija Đurišić se pojavio na stazi nakon jedne trke pauze i uspeo da osvojio treće mesto.
Jača klasa A 1150 protekla je u znaku Dragana Mudreše, koji je takođe imao dodatni motiv u vidu domaće publike, a uspeo je i ovde da dođe do nove pobede. Drugi je Momir Bato Ćalasan, dok je treći Ivan Rudan.
Dejan Kovčević pobedio je prvi put ove sezone u klasi N 1400 u svom VW Polo. Drugi je Marko Janković u Pežou 106 1,3 reli, dok je treći Dejan Đonović u još jednom reliju.
U A 1400 prvi ove sezone pojavio se Dejan Nilović u Pežou 106 i uspeo je da dođe do pobede. Drugi je završio Mirko Penda u Zastavi Jugo 65 1,3.
Baćko Vujović i njegova Honda nastavljaju dominaciju u klasi H 1400 i uspeli su da pokore i ovu stazu. Drugi je Đuro Popović u Pežou 106 1,3 reli.
Najuzbuljivije je bilo u klasi E1 1200, a na kraju pobedio je Jovan Perunović u Zastavi 750, koji je tokom dva dana vodio borbu sa Lukom Špadijerom takođe u Zastavi 750, ali je Špadijer ovoga puta završio drugi. Treće mesto zauzeo je Tripo PInjatić u Fijatu Ćinkvećento.
U N 1600 imali smo samo Enu Plakalo u pozajmljenom Pežou 106, obzirom da njen Sakso nije spreman za ovu trku, ali je ona uspešno stigla do cilja.
Mirko Vujačić pobedio je u klasi A1600 u svom Sitoenu C2 R2, druga je Marija Ivanović u Saksu.
H 1600 pripala je Draganu Lukiću u Zastavi Jugo 1,6 koji je uspeo da trijumfuje ispred Nikole Mijanovića u Pežou 106, koji je u prvoj vožnji udraio u šikanu i izgubio dosta vremena, koje nije uspeo da nadokandi u drugoj vožnji i tako završava drugolasirani. Radovana Radanović u Sitreonu AX završava na trećem mestu.
Goran Vučković slavio je u N 2000 klasi u svojoj Hondi Sivik tajp R, drugi je Dušan Tujković u još jednom Siviku, a treći Goran Vučetić.
2000 A klasa pobedio je Mile Malović ispred Radovana Masoničića, a obojica voze Honde.
Milan Jakšić slavio je u H2000 u svojoj Hondi, ispred Vladimira Burća u VW Golf.
Preko 2000 H klasa slavio je Aldin Ćorović u Opel Astri turbo, ispred Radivoja Janjuševića takođe u Astri.
U kategoriji dva slavio je pomenuti Aćimić, dok je drugo mesto osvojio Ivan Subotić, akutelni šampion klase N 1150, a uz dosta problema uspeo je dođe do cilja u bolidu BMW K1200 RS.
Sledeća trka na programu je 17. i 18. avgusta u Pljevljima.