Prva trka Šampionata Srbije na brdskim stazama vožena je za vikend 10. i 11. maja u Surdulici, a u organizaciji Sportskog auto i karitng saveza Srbije, uz podršku opštine Surdulica.
Pobedu u generalnom plasmanu ostvario je Aleksandar Vidosavljević Bobo u svom Micubišiju Lanser devete generacije, koji je postavio i rekord staze. Nakon pauze od 25 godina trke su se vratile u ovaj deo zemlje, ali sada na novoj stazi dužine tačno 3 km, a koju je Vidosavljević u dve vožnje prešao za 02:51,919 minuta, dok je nabolje vreme ostvario u drugoj vožnji trke i koje iznosi 01:25,747. Drugo mesto ostvario je Aleksadar Dimitrov u Hondi Sivik, kasnio je nešto više od devet sekundi za pobednikom, a ujedno je i najbrži od automobila sa prednjim pogonom. Treći je Danijel Panić u još jednom Siviku, koji je tokom trke i treninga bio glavni rival Dimitrovu, a razlika na kraju je svega 1,6 sekundi u korist Bugarina.
Brdska trka „Vlasina 2025“ prvo je takmičenje od deset planiranih ove sezone za Nacionalni šampionat Srbije i Otvoreno prvenstvo Srbije na brdskim stazama, a u uvodnoj trci na startu imali smo 41 takmičara iz Srbije, Bugarske i Severne Makedonije. Čelnici lokalne samouprave su imali samo pozitivne utiske sa jedne ovakve manifestacije, uz obećanje da bi ovo trebalo da postane tradicionalo mesto sastanka najboljih sportskih vozača regiona.
U Grupi I i klasi I, kako sada nosi naziv još uvek popularni „mali N“ Zastava Jugo 55, pobedio je Uroš Ivković, koji je bio bez premca tokom celog vikenda. Na drugom mestu završava debitan od prošle sezone Nikola Breković. Na trećem je Andrija Stamenković, koji je postavio odličan rezultat na debitanstkoj trci, a vozio je automobil grupe „Balkan Racing“ i time opravdao ukazano poverenje. Automobil je bio na visini zadatka, a Stamenković je prošle sezone vozio autoslalom.
Grupa I, a klasa II, gde se voze „hibridi“, imala je i najjaču konkurenciju, a slavio je Mihajlo Mladenović, koji se nakon kraće pauze i izleta u evropske serije vratio u ovu klasu i pokazao još jednom da poseduje neverovatan talenat. Borbu za drugo mesto vodila su dva sugarđanina iz Bajine Bašte, iskusni asovi Saša Ostojić i Ivan Obradović. Ostojić je po prvi put seo u jedan ovakav automobil i uspeo da dođe do drugom mesta, dok je Obradović trećeplasirani.
Grupa II i klasa I priplala je Bošku Simoviću u Pežou 106 1,4 XSi, koji je oba dana vozio bez kalkulacija i bio visoko kotiran i u generalnom plasmanu, dok je na drugom mestu završio Vukašin Pavlović u VW Polo 1,4. Treća pozicija pripala je Filipu Džukleskom u Zastavi Jugo.
Nemanja Morarević u Sitroenu C2, stigao je do pobede u Grupi III klasi I, dok je na drugom mestu završio Marko Matić u Pežou 206. Razlika na kraju je manja od sekunde, a dva omladinca su pokazala zavidan potencijal ovog vikenda. Treći je debitant Nenad Brdar u Sitroenu Sakso.
U Grupi III klasi II slavio je Martin Petkov za volanom Sitroena Sakso, a jedini rival bio mu je veteran Zoran Jovanović Pale i vremešnom Pežou 205.
Jovan Rogulić odneo je novu pobedu u Grupi IV i klasi I, a vozio je svoju Hondu Sivik 2,0 tajp R grupe A, koja je preko zime dodatno unapređena. Drugo mesto osvojio je Ivan Ivanov u još jednoj Hondi, dok je trećeplasirani Stefan Spajić u Renou Klio 2,0 RS grupe A, bivšem automobilu Borka Simovića.
Pomenuti duo iz generalnog plasmana ostvario je i poredak prva dva u klasi II Grupe IV, dakle Dimtrov pa zatim Panić, dok je treći na podijumu Aleksandar Krstevski u još jednoj Hondi Sivik.
Grupa V klasa I slavio je pomenuti Vidosavljević, dok je na drugom mestu Vladimir Vasilev u pozajmljenom Audiju. Treći je Vlatko Kostovski u Opel Astri.
Ivan Karić zabeležio je pobedu u Grupi IV klasi III za volanom Alfe Romeo 147. Drugi je Miroslav Branković u Renou Klio RS, dok je treći Darko Veličković u još jednoj 147-ici. Da napomeno da su automobili u ovoj klasi 2000 N.
Naredna trka zakazana je za 24. i 25. maj na Divčibarama.