Nakon obavljene verifikacije tokom jučerašnjeg dana, 34 takmičara za Šampionat Evrope na brdskim stazama je danas izašlo na stazu s namerom da što bolje spreme vožnju i svoje automobile za sutrašnju trku, koja će biti veliki zalogaj za sve. Nakon tri treninga, najbrže vreme od svih takmičara je imao Kristijan Merli ispred svog novog velikog rivala, Geofrija Šaca. U kategoriji 1, najbrži je bio Nikolas Verver u Poršeu 997 GT3R, a iza sebe je ostavio Talijana Antonina Miljiola, lidera Grupe 3.
Region je ovoga puta u nešto manjem broju, obzirom na to da nema Domagoja Perekovića i Matevža Čudena. Najbrži predstavnik s ovih prostora je bio naš Mikica Vesnić koji je zauzeo drugo mesto u Grupi 3 iza već pomenutog Miljiola. Vesnić je već pre trke izjavio da ne očekuje previše od ove trke čija staza više podseća na reli brzinac, nego na stazu za brdske trke, ali je uprkos svemu ostvario tri sekunde bolje vreme nego na trci prošle godine, što daje razlog za optimizam pred sutrašnju trku.
Treći u Grupi 3 je Vasilije Jakšić. Prvi trening je odvezao veoma sporo prema svojim rečima, ali je ipak kasnio samo desetinku za Vesnićem. Drugi trening je doneo pravu dramu za Crnogorca koji je pokušao forsirati u promenjivim vremenskim uslovima što je sa sobom nosilo povećanu dozu rizika. Taj rizik je zamalo skupo koštao prvaka Evrope iz 2022. jer je u jednom momentu bio na ivici teškog incidenta u kojem bi verovatno potpuno uništio automobil. Na svu sreću, Jakšić je sačuvao automobil i u trećem treningu postavio svoje najbolje vreme koje je moguća najava velikog napretka sa Hjundajiem.
Peti u Grupi 3 je bio Valdet Kačandoli čiji Suzuki Sviftt R-N5 je bliži reli automobilu pa bi na papiru mogao biti jako brz sutra, pogotovo ako vreme bude ponovo promenjivo kao danas na drugom treningu kada je postavio treće vreme grupe.
U Grupi 1 smo očekivali veliki dvoboj Igora Stefanovskog, Ronija Bračija i Hoze Antonija Lopeza, ali na kraju smo dobili samo Stefanovskog na prvom mestu grupe. Brači je odustao tokom prve vožnje, a Lopez na kraju ipak vozi samo šampionat Španije. Stefanovski je svakako na listi vozača kojima ova staza ne odgovara, obzirom na to da njegov masivni Ferari sa zadnjim pogonom i skoro 700 KS više voli šire i ravnije staze od one u Fitu.
U Grupi 4, Matija Jurišić je drugi nakon tri treninga i isprobavanja različitih podešavanja na njegovom Pežou 308 TCR. Ispred njega je Stefan Garsija, vozač Sebastijen Leb Rejsinga, ali se vodeći u Grupi 4 neće tek tako predati. Pred njim i njegovim timom je jedna produktivna noć koja će sigurno doneti zaključke u kom pravcu podesiti 308 kako bi sutra bili na najvišem nivou.