Nikola Miljković postigao sjajan rezultat na stazi Catalunya, gde je osvojio četvrto mesto u generalnom plasmanu takmičenja Clio Cup Europe, uz pobede u konkurenciji Clio Cup Middle Europe i Challenger. Neshvatljivom odlukom sudija, srspki automobilista na žalost ostao bez bodova i podijuma u drugoj trci.
Sedmi vikend trkačke serije Clio Cup Europe održan je od 12. do 14. septembra, uz zgusnut trodnevni raspored zbog održavanja trke 24 sata Barselone, koja se vozila u subotu i nedelju. Uprkos tome što su vozači Clio Cupa imali nešto manje vremena za pripremu itreninge, Nikola Miljković se još jednom sjajno snašao i potvrdio da mu je mesto u samom vrhu ovog prestižnog takmičenja. Najmlađi šampion Evrope na brdskim stazama (2016.) je u prvoj trci uspeo da osvoji četvrto mesto u generalnoj konkurenciji, a ovaj rezultat mu je doneo i pobede u klasama Challenger i Middle Europe. Moglo je i bolje, da sudije po ko zna koji put nisu pokazale pristrasnost.
Srpski automobilista je u toj prvoj trci startovao sa sedme pozicije i odmah se probio na peto mesto. Nastavio je da vozi tačno, precizno i mudro, strpljivo čekajući da vozači iz grupe ispred njega potroše gume u međusobnoj borbi. U drugoj polovini trke je pravovremeno pronašao trenutak za napad koji mu je omogućio da se probije do treće pozicije. U tim trenucima mu se smešilo mesto na onom najvažnijem i najvećem podijumu, ali ga je u poslednjem krugu obišao aktuelni šampion David Pouget i to tako što je na nedozvoljen način isekao krivinu uz prekoračenje limita staze. Tempo Racing Team je uložio žalbu, ali je ona prema očekivanju odbijena kao neosnovana, pa je Miljković morao da se zadovolji četvrtim mestom, iza pobednika trke Italijana Gabriela Torellija i dva Francuza – Nicolasa Milana i Davida Pougeota.
U drugoj trci sudije su još više oštetile našeg vozača! Naime, Miljković je opet dobro startovao da bi odmah u prvoj desnoj krivini sa četvrte pozicije ušao u kontakt sa Lorenzom Van Rietom, zbog čega je pao na peto mesto. U istom krugu je ekspresno vratio poziciju, a zatim obišao i Holanđanina i Anthony Juradoa te je na kratko došao do druge pozicije, koju je uskoro prepustio francuskom vozaču. Nastavio je iza njega, sve dok nije dobio zvanično obaveštenje da je kažnjen i da mora da prođe kroz boks. Nakon toga izlazi poslednji na stazu i završava bez bodova, jer se preostali deo te druge trke vozio pod sigurnosnim vozilom.
-Konstantno smo šikanirani od strane sudija, ali šta je tu je… Mogu slobodno da kažem da sam potpuno neosnovano dobio kaznu Drive through, jer su blagi dodir sa Holanđaninom okarakterisali kao prekršaj, a uz to sam dobio i kaznu za narednu trku, gde startujem 5 pozicija niže u odnosu na poziciju za koju se kvalifikujem. Bez obzira na sve moram da budem zadovoljan, jer sada u kontinuitetu pokazujemo brzinu, ne za top tri, već za prvo mesto! Istovremeno mi je krivo jer sam ostao bez važnih bodova u drugoj trci. Ostaje da se pripremimo za sam finiš sezone, izjavio je Miljković.
On je takođe pohvalio svog mlađeg kolegu Nikolu Tošića, koji sakuplja vredno iskustvo i napreduje iz trke u trku, a da u njemu leži veliki potencijal pokazao je i u Barseloni kada je nakon starta sa 36. mesta uspeo da napreduje do 20. pozicije, nakon čega ga je sa staze izgurao norveški vozač.
Uoči poslednja dva trkačka vikenda, koji se voze od 4. do 6. oktobra na stazi Paul Ricard odnosno od 18. do 20. oktobra u Monzi, Nikola Miljković drži 10. poziciju u generalnom plasmanu, odnosno treću u Challenger-u, baš kao i u konkurenciji Middle Europe.