Nenad Filipović najavio pohod na novu šampionsku titulu

Reli

  Nenad Filipović i Tatjana Milošević su ove sezone osvojili titulu u Klasi I 1150 N za Šampionat Srbije, a nastupili su na tri od četiri održana relija. Filipoviću je ovo tek prva titula u bogatoj karijeri koja traje već 29 godina, a kako sam ističe konačno ima pravi klub i pravi automobil, da bi ostvario uspeh u jednoj kompleksnoj disciplini kao što je reli.

  ASK “Rabas motorsport” iz Bajine Bašte za koji nastupaju je ujedno i šampion u konkurenciji klubova i nakon više od decenije uspeli su da vrate naslov prvaka u grad na Drini. Tokom karijere duge skoro tri decenije on je menjao klase i automobile, ali na kraju kada se sabere najviše je ostao u popularnom “malom N”, gde je konkurencija uvek jaka, s tim je uspeh od ove sezone još i veći. Mionica, prvi reli u sezoni završili su na drugom mestu, sa svega pet sekundi zaostatka za pobednikom, a ubrzo je usledio pravi test na dvodnevnom “Borsko-Braničevskom reliju”, gde su takođe drugi. Na Srbiji nije bilo mesta za kalkulaciju i nakon dva takmičarska dana pobeda je bila u njegovim rukama.

  U razgovoru za naš portal sumirali smo utiske tokom sezone, a otkrio nam je i planove za buduću, iako je pred nama zimska pauza, koja će nadamo se ove godine biti kraća od minule.

  “Sezona 2022 završena je više nego uspešno za nas, titula sampiona u klasi N1 i pobeda na 55. Srbija reliju je došla kao kruna napornog rada svih ovih godina. Drago nam je i veliko zadovoljstvo da smo posle mnogo godina, iako smo mlad klub, titulu klubskog šampiona vratili u Bajinu Baštu i što smo našim vožnjama i rezultatima doprineli tom uspehu.

  Naravno da ovo sve ne bi bilo izvodljivo bez velike pomoći sponzora, koji su godinama unazad uz nas. Veliku podršku smo imali od DOO “Primat” iz Užica, “Bex express” brze pošte, “Užice razvoj”, “Niskogradnja” Užice i mnogo drugih koji se uključe kad god fali nešto. Naravno, veliku podršku imamo od kluba “Rabas motorsport” iz Bajine Bašte u čijem sportskom odeljenju pripremamo auto za takmičenja”, sumirao je FIlipović.

  Bez vrhuskog tjunera i pripremljenog automobila nema uspeha u ovom tehničkom sportu, kao ni bez prateće ekipe i kompletnog tima koji stoji za svakog uspeha na reliju, koji je timski sport, iako možda na prvi pogled ne deluje tako.

  “Što se tiče tehničke podrške motor i menjač je produkt Miloša Spasojevića popularnog Trovača, koji je zadužen da auto radi besprekorno. Mnogo prijatelja i drugara su pomogli koliko je ko mogao, što finansijski što u delovima, a svaku vrstu pomoći i podrške smo imali i od drugara iz našeg bratskog tima “LM Racing” i njihovog servisa “Modus” iz Užica. Auto-folije “Đokić” iz Sevojna zadužen je za dizajn i sve vrste pomoći iz dizajnerske i grafičke struke. Veliko hvala Mihailu Vukašinoviću i Draganu Tomiću Tomketu za prevoz auta na sva takmičenja po Srbiji, a ove godine su imali pune ruke posla obzirom na raspored takmičenja po zemlji”, navodi on.

  Plan za sezonu je jasan, nova titula i naravno disciplina primarna ostaje reli, iako mu je čest izlet na brdske trke, pa čak i autoslalom i super drajver, kada treba dati podršku drugarima ili dodatno isprobati automobil i nove komponente, kao što je bio slučaj ove godine na Zlatiboru.

  “Auto se trenutno “odmara” i čeka da krenemo sa standardnom reparacijom za sledeću sezonu i odbranu titule. Pregovori sa sponzorima su već u toku i nadamo se da ćemo naći zajedničke interese na obostrano zadovoljstvo. Za sada smo potpisali ugovor sa kompanijom “Knez petrol”, a nadamo se i nastavku saradnje sa prošlogodišnjim sponzorima.

  Zahvalio bih se mojim velikim prijateljima Đorđu Adžicu, Nemanji Panteliću i Borisu Paunoviću, koji su ove sezone bili alfa i omega u sastavu prateće ekipe”, istakao je na kraju.