Poslednje dve trke Šampionata Srbije u disciplini autoslalom vožene su u subotu i nedelju 21. odnosno 22. oktobra na Miroču. Organizator takmičenja je ASK “Gaga Avala racing team” iz Beograda, dok su pokrovitelji Sportski savez Majdanpeka i Turistička organizacija opštine Majdanpek.
Pobednik obe trke u generalnom plasmanu je Miloš Sovilj u Suzukiju Svift 1,3 GTi, koji je time i potvrdio šampionsku titulu za ovu sezonu. Zbir dve najbolje vožnje na prvoj trci je 03:12,780 minuta, dok je u drugoj bio još brži i vozio 03:06,990 minuta, a stazu je najbrže izvezao na prvoj trci drugog dana sa vremenom 01:33,318 minuta. Drugo mesto u generalnom plasmanu u subotu zauzeo je Aleksandar Mijailović u Fijatu Punto HGT, a za pobednikom je kasnio nešto više od sekunde. Na trećoj poziciji završio je Goran Medić u VW Golfu R, uprkos problemima sa automobilom. Nakon trke je tim vredno radio da osposobi Golfa za nedelju i u tome su uspeli, pa je tako i završio na drugom mestu u generalnom. Treće mesto na poslednjoj trci Šampionata zauzeo je Bojan Sijerković u Ford Fijesti ST, a razlika u odnosu na njega i Medića je iznosila 0,2 sekunde.
Takmičenje je bodovano za Nacionalni šampionat Srbije i Otvoreno prvenstvo Srbije. Nakon verifikacije takmičara u subotu u Donjem Milanovcu, na startu prvog zvaničnog treninga našlo se ukupno 30 takmičara iz Srbije, što i nije mala cifra za poslednju trku sezone. Vreme je bilo neobično za ovo doba godine, sa temperaturama preko 20 stepeni celzijusa, ali su takmičari imali idealne uslove za vožnju. Sam tok takmičenja je protekao bez problema, a sama satnica trke je maksimalno ispoštovana, što je za svaku pohvalu organizatoru. Staza “Miroč” je poznata takmičarima sa brdskih trka, obzirom da se na istoj stazi održava takmičenje za brdski šampionat godinama u nazad, što je bio dodatni motiv za sve učesnike, a koja se pokazala kao zahtevna i izazovna, ali su na kraju svi imali samo pohvale.
Plasman po klasama u subotu i nedelju odredio je i nove šampione za ovu sezonu, a u prvoj trci on je sledeći.
U klasi I dominaciju je potvrdio Goran Ratković u svom Fijatu Seićento. Najbliži konkurent mu je bio Bojan Montresor u Zastavi Jugo, dok je na trećem mestu završio Mihajlo Balačikić u Fijatu Panda, inače debitant na ovoj trci.
Klasa II jačih serijskih automobila do 1600 ccm pripala je Igoru Ćuku u Sitroenu C2 1,6. Željko Starčević je na drugoj pozciji u Sitroenu Sakso, dok je treći Mladen Isaković u Fijatu Punto.
Najjača klasa serijskih automobila do 2000 ccm je klasa III, a tu je još jednu vezanu pobedu upisao Zlatan Jovanović u Ford Fijesti ST. Aleksandar Aćamović je završio na drugom mestu u Pežou 206, a na trećem mestu je Predrag Belić u Fordu Eskort.
U klasi IV do 1250 ccm sprint najbrži je Nikola Vetić u Fijatu Ćinkvećento. Nenad Dragićević je na drugom mestu, a automobil deli sa Vetićem, što je dozviljeno pravilnikom ove discipline. Razlika u korist Vetića na kraju iznosi svega 0,2 sekunde. Treći je Nemanja Đurić u Fijatu Seićento.
Vuk Trajković u Hodni Sivik slavio je u klasi V sprint do 1600 ccm, a drugi je Aca Stanković u VW Lupo. Na trećem mestu je Dragan Stamenković u Sitroenu Sakso. U ovoj klasi je bila i najneizvesnija borba za pobedničko postolje, obzirom da su prva tri u sekundi razlike.
Pomenuti Mijailović je prvi u klasi VI sprint do 2000, dok je na drugom mestu Bojan Sijerković. Na trećoj poziciji je Darko Terzić u Opel Astri.
Goran Medić pobednik je klase VII sprint preko 2000, dok je na drugoplasirani Stefan Velimirov u Škodi Fabiji. Treći je završio Nenad Brdar u VW Golf R.
Sovilj je pobednk i klase VIII sport do 1600, a drugi je još jedan debitan Nemanja Morarević, koji je vozio Pežo 106 1,3 reli od Marka Mitića.
Jedini takmičar u klasi IX preko 1600 sport bio je Stevan Dimitrijević u Opel Korsi.
Poredak u Juniorskom prvenstvu SAKSS-a je Darko Terzić na prvom mestu, na drugom je Nemanja Morarević, dok je treći Mihajlo Balačikić.
U nedelju na drugoj trci su vladali slični uslovi i još lepše vreme, a oba treninga i tri vožnje trke su završene pre 15.00 časova. Proglašenje najboljih je održano u sali u Donjem Milanovcu, a zvanični završetak trke ispraćen je dugačkim aplauzom prisutnih. Drugi dan se pojavilo 29 takmičara na startu, obzirom da dvojica nisu uspeli da osposobe automobile u pauzi između dve trke.
Poredak u klasi I je i dalje u znaku aktuelnog šampiona, dakle prvi je Ratković, zatim sledi Balačikić pa Montresor.
Klasa II isto, Ćuk se nije dao iznenaditi, iako je Starčević zaostao pola sekunde za njim i opet završio na drugom mestu, dok je Isaković osvojio još jedan pehar za treće mesto.
Poredak u klasi III je Jovanović, Aćamović i zatim vetaran Belić.
Duplu pobedu u klasi IV upisao je Vetić, Đurić je uspeo da popravi plasman i završi na drugoj poziciji, a Dragićević nije uspeo da završi drugu vožnju na trci zbog kvara elektronike na Ćinkvećentu.
Stanković je slavio u klasi V, ispred Dejana Vukića sa kojim je delio automobil na ovom takmičenju. Damir Jovanović je uspeo da sanira kvar na menjaču koji je imao na prvoj trci i uspeo da osvoji pehar za treće mesto u klasi na drugoj trci u svom Jugu.
Klasa VI pripala je Sijerkoviću, dok je na drugom mestu Terzić.
Medić je prvi u klasi VII, drugi je Velimirov, a treći Brdar isti plasman kao i prvog dana.
U klasi VIII ubedljiv je Sovilj ispred Morarevića, dok je Marko Mitić prvi put seo za volan Sitroena C2 i uspeo da dođe do trećeg mesta u ovoj klasi.
Od juniora najbrži je Terzić, drugi je Morarević, dok je treći Andrija Stamenković.