Brdska trka Goč 2025 – Još jedno slavlje za Vidosavljevića

Brdske trke

Aleksandar Vidosavljević Bobo pobednik je trke u srcu Šumadije u svom Micubiši Lanseru devete evolucije i sada je korak bliže tituli šampiona.

Poslednja brdska trka sezone u Srbiji, a predoslednja u Nacionalnom Šampionatu Srbije, Nagrada grada Krajeva – Goč 2025, donela je pravo iznenađenje i novu dinamiku na domaćoj automobilističkoj sceni. Organizator takmičenja je ASU “Mlaz racing team” iz Kraljeva, dok je suorganizator SAKSS i Sportski savez grada Kraljeva.

Po prvi put se vozila jedna potpuno nova staza, koja je testirala brzinu, koncentraciju i veštine svih učesnika. Goč, sa svojim tehnički zahtevnim krivinama i promenama visine, pokazao je time zašto se dopao učesnicima. Kako se sezona bliži kraju, ovo je bila poslednja prilika da domaći vozači zabeleže značajne bodove uoči završetka sezone. Sama staza dužine je 2950 metara, a u subotu 13. septembra odžana su dva nezvanična i dva zvanična treninga, da bi u nedelju 14. nakon probne vožnje usledile i dve vožnje trke, koje se sabiraju za plasman. Najavljeno nevremen nije stiglo da pokvari uslove, tako da su prve kapi kiše usledile ubrzo nakon ceremonije proglašenja pobednika. Od ukupno 50 takmičara na startu, trku je završilo njih 46.

Što se generalnog plasmana tiče prvo mesto zauzeo je Aleksandar Vidosavljević sa svojim već čuvenim Micubišiijem Lanser devete evolucije, a postavio je ukupno vreme koje je iznosilo 3:16,558. U drugoj vožnji na novoj stazi je ostvario i rekord, a koji iznosi 1:38,065 minuta. Drugo mesto zauzeo je Momir Subotić u Pežou 206 2K8-4, sa ukupnim zaostatkom od 5,045 sekundi u odnosu na Vidosavljevića, dok je trećeplasirani bio Aleksandar Dimitrov, sa svega devet desetinki zaostatka u odnosu na Subotića, u svojoj crnoj Hondi Sivik, a ujedno je i najbrži od automobila sa prednjim pogonom.

U grupi I prvo mesto zauzeo je Saša Ostojić koji se na stazu vratio nakon dve trke pauze i odmah zabeležio dobar rezultat, za njim drugoplasirani bio je Stefan Đurović inače učesnik na kružnim stazama, dok je trećeplasirani Dragan Kaličanin.

Na prvoj poziciji u grupi II završio je Boško Simović u svom Pežou 106 1,4 XSi, koji je za ovo takmičenje dobio novo “srce” i sada više nije grupa A već prava mašina E1 kategorije. Za njim drugoplasirani je Vukašin Pavlović u svom VW Polo 1,4 E1, dok je trećeplasirani završio gost iz Severne Makedonije Filip Džukleski u svom Jugu 65 1,3 grupe A.

Borivoje Gajić, staro odnosno novo lice na našim takmičenjima, slavio je u grupi III u svojoj Hondi Sivik, sa kojom se prvi put pojavio na brdskim stazama ove sezone. Za njim odmah je Miloš Spasojević u svom Pežou 206 1,6 SL, a trećem mestu je Nikola Mišič, koji je za ovo takmičenje pozajmio Pežo 206 1,6 SL od Miloša Matića.

Grupa IV pripala je pomenutom Dimitrovu, na drugoj poziciji je Jovan Rogulić takođe u Hondi tajp R, a treći kroz cilj prošao je Lazar Milovanović u svojoj Ford Fijesti reli4.

Bobo je slavio u najjačoj grupi V, drugi je Subotić, a treće mesto na podujumu ostvario je Vlatko Kostovski iz Severne Makedonije u svojoj Opel Astri GSi, inače čest gost na našim takmičenjima.

U klasi Jugo 55 mali N prvo mesto osvojio je Miodrag Miljković na svom domaćem terenu, drugi kroz cilj prošao je Urop Ivković, dok je na trećem mestu zavrišo isksni Miroslav Dostanić.

Klasa SL prvi je Spasojević, drugi Mišić, dok se na trećoj poziciji našao Miloš Borovićanin, a vozio je takođe Pežo 206.

Stariji Rogulić slavio je u grupi A do 2000 ccm, druga pozicija je Milovanović, dok je na trećem mestu mlađi Alensadar Rogulić, a vozio je svoju Hondu Sivik tajp R.

U grupi N do 2000 ccm pobedio je Marko Matić u Renou Klio RS, drugi je Miroslav Branković u još jednom Kliu, a treći završava Ivan Karić u Alfi Romeo 147.

Nakon otkazvanja brdske trke na Avali, na kojoj je trebalo da se održi poslednje takmičenje ove sezone, zadnja trka biće u Crnoj Gori na legendarnoj stazi Glava Zete, nadomak Nikšića, a zakazana je za poslednji vikend septembra.