Mađar Laslo Šaš je pobednik osamnaestog izadanja Nagrade grada Skradina. Nakon dve vožnje, uspeo je pobediti svog glavnog izazivača, Karla Šagerla u VW Golfu. Šagerl je bio na korak od velike senzacije i pobede u generalnom plasmanu trke, ali je Mađar u drugoj vožnji ipak napravio veću prednost i preoteo pobedu od Austrijanca. Šagerl će tako morati da se uteši sa prvim mestom u kategoriji, pobedom u Šampionatu Austrije i novim rekordom kategorije 1 kojeg je preuzeo od poljskog automobiliste Mihala Ratajčika. Šagerl je stazu prešao za 1 minutu, 32 sekunde i 440 hiljaditih.
Prvenstvo Hrvatske
Pobedu u Prvenstvu Hrvatske u generalnom plasmanu je odneo Laslo Šaš, dok je u kategoriji 1 bio najbrži Stijepo Manenica. Dubrovčaninu je ovo prva trka s novim automobilom, a već je ostvario svoju prvu pobedu u sezoni. Niko od konkurencije nije falio, svi koji su trebali, bili su tu, a Manenica i njegov Folksvagen Golf TCR su bili nepobedivi ovog vikenda. Treći je bio Filip Magdić koji je od ove sezone prešao za volan prototipa Gibson Nemesis.
U Grupi 1, izostao je Dejan Dimitrijević koji nije startao danas pa je tako pobeda otišla u ruke Jurice Majića koji je samo trebao završiti trku. Majić je tako na savršen način označio svoj povratak, pobedivši na otvorenju sezone u najjačoj grupi.
Grupom 2 je vladao samo jedan čovek, a to je Stijepo Manenica. Tamaš Tomčani nije imao pravi odgovor na formu svog klupskog kolege i završio je na drugom mestu s nešto manje od 4 sekunde zaostatka, dok je treći bio Igor Vareško u Škodi Fabiji R5.
Povratak na pobedničke staze još juče je najavio prvim mestom na treninzima, a danas je to i potvrdio. Nihad Seferagić iz AK Župa Dubrovačka je slavio u Grupi 3 ispred branioca titule, Marina Poropata. Poropat je bio blizu, ali ne dovoljno da bi ugrozio Seferagića. Treći je bio još jedan Bosanac u Prvenstvu Hrvatske, Bego Šakanović koji je imao peh nakon prolaska kroz cilj, što je izazvalo kraći prekid trke.
Pobedu u Grupi 4 je ostvario Željko Pavičić. Veliku borbu koju smo očekivali s Borisom Katićem smo imali u prvoj vožnji, kada je razlika između njih iznosila oko pola sekunde, ali je Katić odustao u drugoj vožnji i Pavičić je upisao laganu pobedu. Drugi je bio Ante Alduk, dok je treći bio Lovro Badurina, koji je nakon Katićevog odustajanja ostao jedini predstavnik Karting kluba Rijeka u Grupi 4.
U jučerašnjem izveštaju smo ga već proglasili pobednikom, a potrudio se da se naše „proročanstvo“ i ostvari. Saša Radola nastavlja dominaciju u Grupi 5, pobedivši sa skoro 7 sekundi predenosti ispred drugoplasiranog Stipe Medića. Medić je bio odličan, daleko od lošeg, ali protiv Radole je gotovo nemoguće. Nino Jeličić je završio na trećem mestu, kao predstavnik AK Skradin.
Iako je na jučerašnjim treninzima poredak bio nešto drugačiji, Marin Božićević se pobrinuo da „presloži“ poredak na trci. Vozač AK Konavle je danas „ubacio u višu brzinu“ i odneo novu pobedu u Grupi 6 ispred Sandija Peteha, dok je treći kao i na treninzima bio Ivan Grozdanić.
U konkurenciji historik vozila, Dorijan Kljun je ponovio rezultat sa treninga i pomeo konkurenciju. Leo Černi je bio drugi u prvenstvu, a prvi u klasi P3, dok je Božidar Matijaš pobedio u P1 klasi i ostvario treće mesto u ukupnom plasmanu historik prvenstva.
Prvenstvo Slovenije
Ako je jučer dopustio malo „opuštanje“, to je jasno, bilo zbog treninga. Danas je izašao na stazu u svom maniru i „razbio“ konkurente, kako se od njega i očekivalo. Naravno, Milan Bubnič je slavio u Grupi 1, ali i generalnom plasmanu Prvenstva Slovenije.
Grupa 2 je pripala Matevžu Čudenu u Poršeu 911 GT3, kao što je to bio slučaj i na treninzima. Ipak, nije uspeo da dođe do najvišeg stepenika u generalnom plasmanu, ali je pobeda u grupi tu. Sanja Smrdelj je stigla kao druga u veoma zanimljivom Jugi koji je već godinama prava atrakcija na stazama zato što je zapravo „minijaturna“ interpretacija slavne Lančije Delte Integrale.
Grupa 4 je ponovo u znaku Patrika Ruzijera. On i njegov Fiat Punto su bili neuhvatljivi za Mateja Mikuletiča u Micubiši Lanseru i savršeno počeo sezonu. Kao i na treninzima, Boštjan Baša je bio treći u Grupi 4.
Denis Mikuletič i Alojz Udovč su se zamenili pa je tako Mikuletič slavio u Grupi 5, dok je Udovč završio drugi. Treće mesto je pripalo Nejcu Trčeku u Hondi Sivik Tajp R.
Mark Ivanov je bio najbrži u Grupi E2/SS, dok je Vladimir Stankovič odustao u drugoj vožnji nakon što je vodio u E2/SC.
Pravo iznenađenje smo videli u historik prvenstvu, jer pobedu nije slavio Boštjan Urbančič kako smo svi očekivali. Nije bio ni drugi, nego tek treći. Prvo mesto je osvojio Domen Popek u Fiatu X1/9, dok je drugi Matjaž Korošec. Jedan sasvim neočekivan rasplet u Prvenstvu Slovenije.
Prvenstvo Austrije
Karl Šagerl – čovek koji oduševljava uvek i svuda. On i njegov Golf su bili na pragu ultimativne senzacije i apsolutne pobede na ovoj trci, ali je malo nedostajalo. Herman Valdi je bio drugi u poretku Prvenstva Austrije, ali je bio najbrži u grupi E2/SS ispred Kristijana Ferstla i Sigrida Ferstla. Treće mesto ukupno, a drugo u grupi 1 je pripalo Stefanu Promoku u Micubiši Lanseru. Kerstin Taus je nakon izvrsne prve vožnje imala dosta lošiju drugu vožnju i bila je daleko iza Šagerla i Promoka u grupi 1, tek treće mesto.
Grupa 2 je pripala Kevinu Raitu. Rait je ostvario više nego ubedljivu pobedu u grupi ispred Andrea Virhera, dok je treći Tamaš Šabo u BMW-u M3. Feliks Pailer nije mogao pobediti Šabu i na kraju je ostao na četvrtom mestu grupe.
U grupi 3, turbo motori su ipak savladali vremešne atmosferce i zauzeli prva dva mesta. U prevodu, Roland Eder u Folksvagen Široku RS1 je slavio pobedu ispred proslavljenog Ditharda Šternada u Hondi Sivik TCR. Herman Blazl je dao sve od sebe, ali bolje od trećeg mesta nije moglo.
Grupa 4 je spala na dva slova. Hans Jirgen Januškovec nije ni startovao danas pa su tako dva preostala vozača mogli potpuno da se fokusiraju jedan na drugog. Tako je i bilo. Prva vožnja je otišla u korist Andreasa Musbahera, dok je u trećoj Stefan Dacrajter napravio značajno bolje vreme od Musbahera. Ipak, prednost iz prve vožnje je bila dovoljna Musbaheru da zadrži pobedu i slavi sa manje od dve desetinke prednosti.
Helmut Majer je slavio u grupi 5 u VW Golfu s nešto manje od dve sekunde ispred Stefana Ogrisa u Alfi Romeo 147 JTD kup. Dizel je ipak izgubio u borbi za prvo mesto, ali u borbi između dve Alfe 147, pobedu je odnela ona sa dizelskim motorom. Da budemo precizni, Stefan Ogris je završio ispred Gotfrida Ogrisa.
Pobeda u grupi 6 je pripala Tomasu Grosaueru u Suzuki Sviftu. S dve skoro identične vožnje, Grosauer je slavio ispred Volfganga Šutinga u Reno Kliju Vilijams, dok je treći bio Stefan Melmajer u Opel Astri GSI. Najbrži na treninzima, Klaus Demut danas nije uopšte vozio.
Rupert Švajger je nakon jučerašnjeg incidenta imao prilično burnu noć. Ipak, njegov Porše 911 3.5 biturbo je bio spreman za današnju trku i legendarni Švajger je došao nove pobede u Grupi E2/SH, dok je u E2/SC bio najbrži Aleksander Frank.
Historik šampionati su bili zaduženi za iznenađenja, tako je Haral Musler pobedio ispred Rajnharda Zonlajtnera nakon što je ovaj bio najbrži na jučerašnjim treninzima. Zonlajtner nije imao odgovor na današnji tempo Muslera u Merkuri Lotusu. Maksimilijan Lampelmajer je zadržao svoju treću poziciju s treninga u svom Fordu Eskortu RS 1600.