Brdska trka Kolašin 2023 – Ćorović upisao prvu pobedu sezone

Brdske trke

  Prva brdska trka u Crnoj Gori ove sezone vožena je minulog vikenda u Kolašinu, na stazi nadomak Ski centra 1600, dužine 2300 metara, a nakon dve vožnje najbrži je Aldin Ćorović u Audiju A3.

  Na startu trke našlo se ukupno 27 takmičara, uz napomenu da je brdska trka “Kolašin 2023” pozivna i da se ne boduje za Šampionat. Ipak, momci iz AMSK “Gorštak” su sjano odradili svoj posao već na prvoj trci koji organizuju, svi prisutni su imali samo reči hvale, a tome u prilog najbolje govori činjenica da će se ovo takmičenje iduće sezone naći u kalendaru za Šampionat. Trku je otvorio Vasilije Jakšić, šampion Evrope na brdskim stazama.

  Ćorović zbog kvara na elektronici na svom Audiju nije uspeo da završi zvanične treninge, ali ni to ga nije omelo da u prvoj vožnji postavi najbolje vreme od 01:30,320. Najbliži mu je bio Milan Jakšić u Hondi Sivik tajp R, koji je dan ranije bio najbrži na treninzima i vozio je 01:32,130. U drugoj vožnji Jakišić ide još brže i vozi 01.29,620, međutim to isto čini i njegov rival koji vozi 01:27,960, što je ujedno i rekord staze. Treće mesto u generalnom plasmanu zauzima Aleksandar Krstevski u Ford Fokusu, koji pretežno vozi zimske trke, a vozio je ukupno 03:13,590.

  Što se tiče plasmana po klasama krenućemo od 1150 A,koja je imala samo jednog predstavnika Boška Tujkovića, a njegov atraktivni Jugo je dizao publiku na noge pored staze, uprkos nedostatku konkurencije. Za razliku od ove klase u 1200 kup je bilo čak sedam takmičara, a najbrži je Đorđe Kovačević u Sitroenu Sakso. Drugo mesto zauzima Dalibor Jakić u Zastava Jugu, a na trećem mestu je još jedan Jakić iz Šavnika takođe u Jugu, Danko.

  Ništa slabija konkurenicija nije ni u klasi 1400 kup, sa šest predstavnika, a prvi je Marko Danilović u Pežou 106, kome se vožnja bez kalkulacija isplatila na kraju, Danilović je nedavno prodao svoju Hondu Sivik sa kojom je nastupao minulih sezona. Drugi je domaći takmičar Nebojša Grujić u takođe u Pežou 106, a pehar za treće mesto odlazi u ruke još jedog takmičara iz Kolašina Miloša Bulatovića, a vozio je svoj provereni VW Polo 1,4.

  Milivoje Bulatović je bio prunuđen da ne završi treninge, ali je sa svojom Opel Korsom 1,6 uspeo da pobedi u klasi 1600 kup. Veteran Miodrag Bulatović je dao svo od sebe, ali ovoga puta Jugo nije bio dorastao Korsi i morao je da se zadovolji drugom pozicijom na pobedničkom postolju. Treći je debitan Marko Radović u Sitroenu C2 1,6, sada već bišem automobilu Perice Marđonovića.

  Pomenuti Krstevski je prvi u 2000 kup klasi, dok je drugi Alen Piranić u svom Golfu druge generacije. Poznati Golf bi sada trebalo da ide u garažu na zasluženu pauzu, a mladi momak iz Podgorice bi u Kotoru trebalo da se pojavi u Golfu treće generacije, bivšem automobilu Nikole Mijanovića, koji sada prolazi kroz poslednje pripreme pred nastup. Treći je sa zaostatkom od nekoliko hiljaditih delova sekunde Darko Rakočević, takođe u Golfu mk2.

  Jakšić je bio sam u klasi 2000 N, kao i Ivan Ražnatovič u 1200 E1, koji je se pojavio u novom automobilu Škodi Feliciji, koju pogoni agregat od motorcikla. Ćorović je takođe sam u klasi preko 2000.

  Prva trka šampionata vozi se u Kotoru 13. i 14. maja, a pored Šampionata Crne Gore boduje se i za Prvenstvo Hrvatske, kao i Centralno evropsku zonu.