Drugog junskog vikenda vožen je prvi trkački vikend Šampionata Srbije na brdskim trkama. Da budemo precizniji, bio je to dupli trkački vikend pošto su trke vožene i u subotu i u nedelju. Dupli trkački vikend je značio i duplo slavlje za Aleksandra Vidosavljevića, koji je slavio i prvog i drugog dana, te je bilo sasvim jasno da ga niko ne može ugroziti. Vozaču ASK “RID Sport” je ovo bila prva trka od kako je unapredio svoj 106 maksi i prešao u višu klasu, a uvek brzi i precizni „Bobo“ je već prvog dana oborio rekord staze, koji je takođe bio u njegovom vlasništvu.
Na startu trke našlo se 44 takmičara iz Srbije i susedne Bugarske, uz napomeni da i komšije nastupaju sa licencama SAKSS-a. Staza “Brus – Brzeće” ima dužinu od 3470 metara, a start je u mestu Đerekare, dok lje cilj na Mramoru. I prvog i drugog dana imali smo čak šest vožnji, po dva nezvanična i zvanična treninga, kao i dve trke, koje su se sabirale za plasman. Prvog dana, uprkos prognozi, kiša je padala samo na prvom nezvaničnom treningu, da bi kasnije grejalno sunce, a u nedelju je padala na svim trenizima, dok se za prvu trku razvedrilo, a pred početak druge vožnje je počela slaba kiša, međutim svi su takmičenje završili na “slikovima”
Klasa 1 – prvi dan
Saša Ostojić i Nemanja Luković su vodili neverovatno tesnu i uzbudljivu borbu u Klasi 1. Ostojić, koji je predstavnik ASK “GINA Auto Sport” kluba iz Bajine Bašte, na kraju je slavo sa samo 0,258 sekundi ispred Lukovića, koji vozi za ASK “Concort Racing Team”, klub organizator trke. Treće mesto je pripalo Filipu Radoviću koji je za pobednikom kasnio nešto više od tri sekunde. Ostojić se vratio na stazu nakon 12 godina pauze i to trijumfom.
Klasa 1 – drugi dan
Srebreni prvog dana, Nemanja Luković, popeo se stepenik više na postolju i odneo pobedu ispred Miodraga Miljkovića, koji je drugog dana bio mnogo uspešniji nego u subotu i zasluženo odneo drugo mesto, u bivšem autu Nikole Mišića. Treći je ponovo bio Filip Radović. Ostojić se nije pojavio na startu.
Klasa 2 – prvi dan
Miloš Mirković se prošetao do pobede prvog dana trkačkog vikenda na Brusu. S 5,3 sekunde prednosti ispred drugoplasiranog Mateje Nikolića, vozač ASU “As” je bio i više nego siguran u svom pobedničkom pohodu. Nikolić, aktuelni šampon Klase 1, je morao da vodi žestoku borbu Đorđem Ristićem iz ASK “Concord Racing Teama” , a drugo mesto je odneo s nešto više od šest desetinki prednosti ispred Ristića.
Klasa 2- drugi dan
Poredak prva tri takmičara je bio preslikan i drugog dana. Mirković je ponovo bio ubedljiv, iako je razlika bila manja za sekundu između njega i Nikolića. Nikolić je takođe bio dosta brži od Ristića, kojeg je ovoga puta ostavio šest sekundi iza sebe nakon dve vožnje, nakon što je rešio problem sa automobilom od subote.
Klasa 3
Klasa 3 je nekada bila veoma brojna, ali je u Brzeću imala samo jednog takmičara. Marko Mitić je bio usamljen u došao je do lagane pobede i prvog i drugog dana u Pežou 106.
Klasa 4 – prvi dan
Klasa 4 je brojala tek tri takmičara na trci. U ne baš brojnoj konkurenciji, Miloš Ivković je odneo sigurnu pobedu ispred Zorana Jablića. Jablić iz AMSK “Župa” je kasnio 10,5 sekundi za Ivkovićem, ali je morao da vodi žestoku bitku sa Životom Milićem za drugo mesto, a pobedio ga je za samo 0,044 sekundi! Milić se tako smestio na najniži stepenik postolja, a sva trojica voze Jugo 1,4 E1.
Klasa 4 – drugi dan
Miloš Ivković iz ASU “As” je bio ubedljiv u klasi 4. Ivković je u svojoj Zastavi Jugo bio brži čak 16,4 sekundi od drugoplasiranog Živote Milića. Popularni „Gaga“ je ovoga puta odneo srebro ispred Dušana Živkovića, takođe u Zastavi Jugo, koji je pozajmio auto od Zorana Jablića, obzirom da mu je prvi dan na njegovom Jugu pukao menjač. Sva tri takmičara su predstavljala ASU “As” iz Zaječara, pa su tako poneli veliki broj vrednih poena za svoj klub.
Klasa 5 – prvi dan
U klasi 5, takozvanoj „SL klasi“ takmičila su se tri vozača. Najbrži od njih je bio Miloš Spasojević u Pežou 206. Trovač je sa 7,7 sekundi slavio ispred prvog pratioca, Petra Jovanovića koji od ove sezone takođe vozi Pežo 206. Nikola Mišić nije imao previše sreće s pouzdanošću njegovog Pežoa prvoga dana, pa je morao odustati. Mišić je inače automobil nabavio od Srđana Višnjića, popularnog Bude.
Klasa 5 – drugi dan
Sreća se preokrenula za Mišića drugoga dana pa je tako u zanimljivoj borbi s klupskim kolegom Jovanovićem došao do pobede sa 0,5 sekundi prednosti nakon dve vožnje. Jovanović je tako ostvario dvostruki plasman na drugo mesto, dok je treći ovoga puta bio Miloš Spasojević, pobednik prvog dana.
Klasa 6 – prvi dan
U klasi 6 smo videli jednak omer domaćih takmičara i takmičara iz Bugarske. Uspešniji su bili momci iz Bugarske, a najbrži je bio Aleksandar Dimitrov. Drugi je bio Marin Marinov, a treće mesto s 1,9 sekundi je zaostatka za druoplasiranim je pripalo Viktoru Tužarovu.
Klasa 6 – drugi dan
I drugoga dana u klasi 6 slavio je Aleksandar Dimitrov u svojoj Hondi Sivik. Veoma brzi bugarski automobilista je upisao još jednu dominantnu pobedu ispred sunarodnika Viktora Tužarova u Sitroenu Saksu, dok je treći bio još jedan Bugarin, Marin Marinov.
Klasa 7 – prvi dan
Borko Simović je slavio sigurnu pobedu prvoga dana u svom Reno Kliu RS. „Profa“ je održao jednu lekciju u klasi drugoplasiranom Vladimiru Đuriću, takođe u Kliu RS koji je kasnio 20,6 sekundi nakon dve vožnje u zbiru. Miroslav Branković je morao da odustane nakon izletanja na treningu, a Goran Toroman je imao tehnički problem sa svojom Ksarom.
Klasa 7 – drugi dan
Drugoga dana, Simović je ponovio uspeh od prvog dana i slavio još jednu pobedu. Vladimir Đurić je smanjio zaostatak za „Profom“ na 16,3 sekundi nakon dve vožnje, a obojica imaju razloga za zadovoljstvo nakon izazovnog vikenda na Brusu.
Klasa 8 – prvi dan
Ako je Maks Verstapen ubio zabavu u Formuli 1, možemo to reći i za Aleksandra Vidosavljevića na Kopaoniku. Vidosavljević je bio osam sekundi brži od drugoplasiranog Danijela Panića, koji je dao sve od sebe, ali nije mogao da se suprotstavi Vidosavljeviću. Treći je bio gost iz Bugarske, Krum Krumov u atraktivnoj Ladi, sa logičnog pogonom na zadnjoj osovini.
Klasa 8 – drugi dan
Pobednik generalnog plasmana je bio sasvim logično i najbrži u svojoj klasi. 12,9 sekundi je iznosila njegova prednost nakon dve vožnje ispred Kruma Krumova koji je nastupao u Ladi 1207. Treće mesto je osvojio Danijel Panić u Hondi Sivik, koji je drugog dana izeleto sa staze i udario u ogradu i tako probušio gumu na svom Siviku. Ipak, uspeo je da dođe do cilja i pojavi se u drugoj trci i tako osvoji vredne bodve.
Klasa 10 – prvi dan
Sigurno slavlje još jednog bugarskog takmičara smo videli u klasi 10. Vladimir Vasilev je bio najbrži u svom Audiju A4 ispred Željka Đunisijevića u Fiatu 500 Abart. Treći je bio Dragan Balačikić u svom prepoznatljivom VW Široku kojeg nismo viđali neko vreme na stazi.
Klasa 10 – drugi dan
Drugog dana, Vasilev i Đunisijević su ponovili svoje plasmane, dok Balačikića nije bilo na stazi zbog otkazivanja menjača na Široku. Vasilev je ponovo slavio, a Đunisijević je bio drugi.
Klasa 11 – prvi dan
K lasa koja nikada nije Bog zna kako popunjena i ovoga puta je oskudijevala s takmičarima. Prvog dana u klasi 11 je nastupio samo jedan takmičar, a to je bio slavni Momir „Miško“ Subotić iz Čačka. U zasigurno najglasnijem automobilu na stazi, Subotić je slavio sigurnu pobedu u klasi.
Klasa 11 – drugi dan
Drugi dan je doneo još jednu pobedu za Miška Subotića u njegovom atraktivnom Pežou 2K8-4. Vozač ASK “Herc” je slavio s preko 31 sekunde prednosti ispred Edina Ujkanovića u Opel Korsi kojeg nismo videli prvoga dana, pa je ovo bio i prvi plasman za Ujkanovića ove sezone. Edo se prevrnuo na prvom nezvaničnom treningu, ali je usepo da Korsu osposbi za takmičenje.
Kup – prvi dan
Pobedio je Bojan Filipović ispred Lazara Krstića, koji je imao dosta problema sa automobilom. Radomir Ćuruvija je izleteo sa staze i nije uspeo da završi trku.
Kup – drugi dan
U kupu I Fića 924 pobedio je Lazar Krstić ispred Bojana Filipovića.
Naredna brdska trka za Šampionat Srbije se vozi za dve nedelje na Zlatiboru, u organizaciji ASU “Zlatibor” koji već treću godinu uzastopno održavaju veoma popularnu trku međunarodnog karaktera.