Od kada se pojavio na reliju Aleksandar Todorović Kinez iz Valjeva svojom vožnjom oduševljava sve pored staze, a njegov Pežo 106 1,3 reli deluje kao „rasni“ reli automobil jače specifikacije.
Inače, njegova prva ljubav su reliji džipova, a svoj debi u kraljevskoj disciplini autosporta imao je u Mionici 2020. godine. Ta sezona je bila čisto da se oproba, da bi 2021 usledila i vicešampionska titula u Klasi NAC2, a da bi minule do poslednjeg metra na poslednjem reliju sezone vodio borbu za naslov prvaka u svojoj kategoriji, ali je usled problema završio opet kao vicešampion. Ipak, sve je to draž ovog sporta, a takav rezultat ga nije pokolebao, već naprotiv.
Već na uvodnom reliju sezone u Mionici, sredinom maja, pokazao je da se ove sezone na njega mora ozbiljno račinati, pa čak i u generalnom plasmanu, a da konkurencija ne sme da se opusti. Sada već miljenik publike, na ovom reliju opet je dao maksimum od sebe i automobila, a tome u prilog govori da je na brzinskom ispitu „Markova crkva“ kasnio za Škodom R5 svega šest sekundi.
„I ove sezone žestoko napadamo konkurenciju, a moj stil je vožnja na samom limitu do samoga kraja. Na Mionici smo pokazali da i ove godine nema popuštanja gasa, nastavljamo i dalje kako smo i započeli. Drago mi je što je publika sve to prepoznala i što nam uzvraća podrškom. Auto je i za ovu sezonu ostao isti, želja u budućnosti je naravno neki reli automobil sa pogonom na sve točkove jer mislim da bi on najbolje odgovarao mom načinu vožnje. Ove godine idem na šampionsku titulu, a naravno i što bolju poziciju u generalnom plasmanu, gde sa na mene i mog suvozača Srđana Maksimovića takođe može računati. Kao i uvek vozimo za sebe, klub ASU „014 Off road rally team“, porodicu, drugare i publiku. Cilj je i da se dobro zabavimo i nosimo fine utiske sa staze, sve ostalo je manje bitno“, rekao je Todorović za naš portal.