Pakleni vikend u Malačkoj je gotov. Pobedu je odneo mađarski automobilista sa hrvatskom licencom, Laslo Šaš. Ovo je njegova treća pobeda za Prvenstvo Hrvatske i treća uzastopna „generalka“. Iako nije vozio jučerašnje treninge, Mađar je „oduvao“ konkurenciju danas i slavio sa 12,3 sekunde ispred Uroša Brkića koji je stigao do drugog mesta generalnog plasmana i prvog mesta u svojoj klasi za CEZ šampionat. Treći je bio Dejan Dimitrijević, ujedno najbrži u kategoriji 1 koji je „poharao“ konkurenciju. Na cilj je stiglo 70 vozača uz šest odustajanja, a s obzirom na veliku vrućinu, vozači kao i njihovi automobili su bili na velikom ispitu te je pravo čudo da je bilo samo šest odustajanja.
Grupa 1
Sasvim sigurna pobeda u grupi 1 pripala je Dejanu Dimitrijeviću. Jučerašnji kvar nije omeo Dimitrijevića na putu ka novoj pobedi. On je svakako srećan da nastavi niz pobeda, ali i osvojenih bodova nakon peha u Skradinu. Jurica Majić, jedini konkurent u grupi je nakon završene prve vožnje odustao i pre početka druge.
Grupa 2
U Grupi 2 smo videli preokret i iznenađenje. Tamaš Tomšani je pobedio u grupi i nanio Stijepu Manenici prvi ovosezonski poraz. Već u subotu se videlo da bi Mađar mogao slaviti i da je veliki favorit za pobedu, ali smo očekivali da će Manenica ipak nastaviti pobednički niz. Nije bilo daleko od toga, nakon prve vožnje Manenica je bio na korak od pobede, ali je Tomšani odvezao najbrže vreme grupe u drugoj vožnji i sa sedam desetinki pobedio Manenicu. Treće mesto je osvojio Igor Vareško koji prkosi velikoj smetnji i pomera granice mogućeg. Podijum u Škodi Fabiji R5 je prava nagrada za sav trud.
Grupa 3
U Grupi 3 ipak ništa novo. Kada treba, Nihad Seferagić i njegov Volkswagen Polo su neuhvatljivi. Ako je na treninzima delovalo da bi moglo doći do iznenađenja, Bosanac koji već nekoliko sezona vozi pod zastavom Hrvatske je sve „kombinacije“ upropastio svojim izvrsnim izdanjem i slavio novu, treću uzastopnu pobedu u grupi. Marko Pleše je bio drugi, izvukao je najbolje iz sebe i svog automobila, ali nije bilo dovoljno protiv Seferagića. Treći je bio Marino Poropat koji je u misiji spašavanja sezone u Split došao s rentiranim Renoom 5 GT Turbo, a „petarda“ je donela novi podijum. Pred njim je sada izazov da što pre sklopi motor svog Klia i vrati se u svoju trkačku mašinu.
Grupa 4
Boris Katić je slavio u Grupi 4. On i njegov Sitroen Sakso su ponovo fantastično funkcionisali i pobeda nije bila upitna ni u jednom momentu. Drugo mesto je pripalo Renatu Hercu koji je slavio u svojoj klasi 4B, dok je treći bio Ante Alduk, drugoplasirani u 4B.
U „jačoj“ klasi 4A, prvi je Katić, dok je drugi Niko Pulić sa pozamašnim zaostatkom za pobednikom. Iako su treninzi obećavali bližu borbu, Katić je sve „ugasio“ i rešio pitanje pobednika s lakoćom. Pulić je drugi, dok je treći Sandro Jaketić, prvoplasirani na treninzima, ali je danas ponestalo „daha“ za isti rezultat danas.
U klasi 4B, Renato Herc je odneo veliku pobedu ispred Ante Alduka. Iako je delovalo da Alduk korača ka novoj pobedi, Herc je slavio sa 0,11 sekundi ispred Alduka, a treći je bio Florian Šalec koji je bio nešto sporiji od pomenutog dvojca.
Grupa 5
Iako je situacija jučer nakon treninga delovala dosta dramatičnije, Saša Radola je izveo ponovo nešto posebno. S dve gotovo identične vožnje, Radola je upisao novu pobedu u Grupi 5 i klasi 5A. Drugo mesto u grupi, a prvo u klasi 5B, pripalo je Robertu Poliću. „Puna papuča“ je konačno završio trku i upisao sigurnu pobedu u klasi, a ponovo je izvukao maksimum iz svog automobila. Treći u grupi je bio Filip Škugor koji se vratio na podijum nakon odustajanja u Kotoru.
Klasa 5A je pripala Radoli ispred Polića i Janoša Milera, dok je u 5B pobedio Polić ispred Nina Jeličića i Igora Nikolausa.
Grupa 6
Nakon prve vožnje, sve je išlo na ruku Deniju Kmetoviću. Imao je i više nego sigurnu prednost ispred Marina Božićevivća, ali je druga trka donela pravu dramu! Kmetović vozi 19 sekundi sporije nego u prvoj vožnji, Božićević vozi tek dve desetinke sporije nego u prvoj vožnji i ostvaruje vrednu pobedu u Grupi 6 ispred Marina Gavranovića koji nije uspeo da bude i na trci najbrži. Sandi Peteh je kompletirao podijum Grupe 6, dok je u klasama poredak bio sledeći.
Klasa 6A je pripala Božićeviću ispred Gavranovića i Peteha. U klasi 6B, ponovo je najbrži Ivan Grozdanić. Pored problematičnog Kotora i „prepreka“ na stazi, Grozdanić nastavlja pobedničkim stopama u klasi. Drugi je bio Marko Trlin. Honda je ovoga puta izdržala u ni malo jednostavnim uslovima koji su vladali u Splitu ovoga vikenda. Treća pozicija u klasi je pripala Juri Mornaru.
Brdsko prvenstvo povijesnih vozila
Dorijan Kljun je ostvario sigurnu pobedu u konkurenciji vozača u „historik“ šampionatu. Dominacija s treninga se prenela i na trku pa je vozač legendarne Lančije Delte Integrale slavio s 10,7 sekundi prednosti ispred Sandra Poldrugovca koji je pored drugog mesta od svih „historičara“, došao i do pobede u klasi P3. Treći među momcima u historiku, bio je Jurica Ivanović, drugi u klasi P3.
Kljun je prvi u klasi P4, u P3 prvi je Poldrugovac, drugi je Ivanović, a treći je Šime Šimunović. U klasi P1, najbrži je bio Možidar Matijaš sa neverovatno malom razlikom. Pobedio je Hrvoja Ćubelića sa samo 0,03 sekundi prednosti što je bila i najtesnija borba danas na stazi. Treći je bio Matia Režić. U Y1 prvi je Ivan Špika, a drugi je Luka Barbir kao i na treninzima.
E2/SS – E2/SC
Laslo Šaš je pored pobede u generalnom plasmanu, došao i do pobede u klasi E2/SS. Što se tiče druge klase formula i prototipova, E2/SC, pobedu je odneo Filip Magdić ispred Tamaša Kovača.
CEZ šampionat
Ukupno najbrži od svih u CEZ šampionatu, bio je Laslo Šaš. On je slavio u klasi E2/SS – 3000. Gentjan Šaćiri je bio najbrži u E2/SS – 2000. U E2/SC-3000 pobedu je odneo Filip Magdić, dok je u E2/SC -2000 prvi bio Uroš Brkić ispred Tamaša Kovača.
U Grupi 3, pobedu je odneo Tamaš Tomšani ispred Stijepa Manenice i Gorana Deaka. Grupu 4 je osvojio Boris Katić ispred Nika Pulića i Marina Poropata. Ukupno najbrži u Grupi 5 je bio Saša Radola ispred Milana Jakšića, iako je crnogorski automobilista ostvario najbrže pojedinačno vreme. Treći je bio Ivan Batalić.