Brdska trka Zlatibor 2025 – Vidosavljević nastavio pobednički niz

Brdske trke

Četvrta trka Šampionata Srbije na brdskim stazama vožena je za vikend 21.-22. juna na Zlatiboru, na stazi Tornik, a u organizaciji ASU “Zlatibor”, uz podršku opštine Čajetina.

Pobedu u generalnom plasmanu ostvario Aleksandar Vidosavljević Bobo u svom čuvenom Micubišiju Lanser EVO IX nastavivši svoj niz uzastopnih pobeda. Uz sve to, samo četiri stotinke delile su ga od toga da napravi novi i obori lični rekord čuvene staze na Torniku, u istoj konfiguraciji dužine 2600 metara kao i prethodnih godina. Kako takmičari tvrde, staza je bila klizavija nego inače, plus je tehnički zahtevna, a dok ju je Vidosavljević u dve vožnje prešao za 2:47,562 minuta. Razlika između njega i drugoplasiranog Ivana Maksimovića, kome je ovo tek druga trka u novom automobilu takođe Lanseru devete evolucije grupe N, bila je 4,2 sekunde u obe vožnje. Treće mesto na pobedničkom postolju u generalnom plasmanu odneo je Aleksandar Dimitrov u svojoj poznatoj Hondi Sivik, a 4,6 sekunde ga je delilo od drugoplasiranog Ivana Maksimovića, što nije ni malo naivan rezultat obzirom da je jedini automobil na pobedničkom postolju sa pogonom na prednjim točkovima.

Brdska trka “Nagrada Zlatibora 2025 – Memorijal Ratko Ćuruvija” je četvrto od deset planiranih takmičenja ove sezone za Nacionalni šampionat Srbije i Otvoreno prvenstvo Srbije na brdskim stazama, a na pomenutoj trci pojavilo se 66 takmičara iz Srbije, Bugarske, Severne Makedonije i Bosne i Hercegovine, od kojih je 60 njih završilo pomenuto takmičenje. Uz to, na dan trke brojna publika i veliki broj navijača govori o kakvom takmičenju i organizaciji je reč. Uzbuđenja, adrenalina i dobre energije nije falilo u subotu, a pogotovo ne u nedelju, kada se broj navijača drastično poveća, skoro duplirao pored staze. Lepo vreme poslužilo je sve učesnike, u oba takmičarska dana.

U grupi 1, a klasi “hibrid” prvo mesto uzeo je Saša Ostojić napravivši vreme od 3:19,388 minuta, dok je drugo mesto zauzeo Ivan Obradović, sa svega 0,3 sekunde razlike od prvoplasiranog Ostojića. Treće mesto uzeo je Dragan Kaličanin sa osam sekundi zaostatka od Obradovića.

U klasi “Yugo 55 N” poznatija kao “mali N” najviši stepenik pobedničkog postolja zauzeo je Nikola Breković, a postavio je vreme od 3:28,646 zbirno u obe vožnje. Drugoplasirani je Uroš Ivković, sa svega 1,4 sekunde zaostatka za Brekovićem, dok je najniži stepenik na pobrdničkom podijumu zauzeo Marko Stojanović, čije vreme iznosi 3:31,948, a samim tim 1,8 sekunde delile su ga od drugog mesta u ovoj legendarnoj klasi.

U klasi “1600 SL” pobedio je Nikola Mišić sa vremenom 3:05,447. Drugo mesto zauzeo je Miloš Spasojević sa 3,1 sekindom zaostatka od Mišića, dok je trećeplasirani Miloš Matić u svom Pežou 206 sa zaostatkom od 5,2 sekunde za Spasojevićem.

U klasi A do 2000 prvo mesto zauzeo je Jovan Rogulić u Hondi Sivik tajp R, a vozio je 2:58,224. Odmah za njim završio je Lazar Milovanović u svojoj čuvenoj Ford Fiesti reli 4 sa zaostatkom od šest sekundi, dok je trećeplasiran u ovoj klasi Mladen Obućina sa sedam sekindi zaostatka za Milovanovićem, a vozio je svoj Klio RS.

U klasi do 2000 N prvo mesto zauzeo je Marko Matić, a stazu u dva navrata izvezao je za 3:10,609 minuta, dok je drugoplasirani Miroslav Branković sa 23,3 sekunde zaostatka za mladim Matićem, a na trećem mestu završio je Ivan Karić u svojoj Alfi Romeo 147, sa zaostatak od svega sekunde za Brankovićem.

U grupi pet do 3500 ccm³ prvo mesto zauzeo je pomenuti Vidosavljević, a za njim odmah i Maksimović, dok je treće mesto zauzeo Predrag Ognjanov, kome je ovo tek druga trka u novom automobilu marke Seat Kupra TCR.

U grupi 2 trijumfovao je Vukašin Pavlović sa vremenom od 3:01,206, za njim sa svega dve sekudne zaostatka je Boško Simović, a treće mesto zauzeo je Filip Džukleski u svom poznatom Yugu grupe A.

A u grupi 3 prvi stepenik pobedničkog postolja zauzeo Nikola Mišić, za njim je veteran Vitomir Cvetić Susi sa samo jednom sekudndom zaostatka, dok je treći Miloš Spasojević sa jednom sekudom zaostatka za Cvetićem.

U grupi 4 najviši stepenik pobedničkog postolja zauzima Aleksandar Dimitrov sa ukupnim vremenom od 2:56,530. i time je bio brži od drugoplasiranog Danijela Panića za svega 0,8 sekundi. Treće mesto u ovoj grupi odneo je Jovan Rogulić sa takođe 0,8 sekundi zaostatka iza Panića.

U Kupu Zlatibora pobredio je gost iz BiH Gregor Dodik u svojoj Ford Fiesti ST, a kome je primarna disciplina do sada bila autoslalom, ali je pokazao i da mu “brdo” odlično leži. Drugi je Ljuboslav Bojkov, uvek atraktivan takmičar iz Bugarske, a ovde sa pojavio u BMW-u. Trećeplasirani je Milen Simić, takođe gost iz BiH, ali u Opel Korsi.

Kup starovremenskih vozila, klasa Fića II preko 924 ccm prvi je Aleksandar Radisavljević, drugo mesto osvojio je Miodrag Obradović, dok je trećeplasirani Marko Pavlović. Slabija klasa I do 924 pripala je Lazaru Krstiću, dok je drugi Đorđe Zdravković.

Već danas odbrojavamo dane do sledeće runde u Negotinu koja se očekuje za dve nedelje, tačnije 6.-7. jula, kada će se na istoj stazi Bukovo u isto vreme održati brdska trka, ali ovaj put i auto slalom.