Super brzi Surilov pobedom okončao sezonu, dok je Angelov drugim mestom došao do četvrte uzastopne titule u Šampionatu Bugarske
Nakon ukupno 100,04 kilometra i dva dana vožnje, završen je 51. Reli Stari Stolici. Finalni reli Šampionata Bugarske u 2021. godini je imao veliku važnost za Miroslava Angelova i Georgija Vasileva koji su vodili direktnu borbu za šampionsku titulu. Nakon prvog dana, situacija je bila izuzetno teška za Angelova koji je ove godine imao određenih poteškoća sa svojom Fabiom R5 EVO zbog kojih je i odustao na Reliju Sliven, dok je Vasilev bio veoma konstantan i svestan mogućnosti njegovog automobila pa je svoj fokus prebacio na završavanje relija među prva tri.
Obojicu ih je zasenio jedan drugi takmičar. Martin Surilov je već ranije ove godine pokazao da je “opasno” brz čak i u vremešnom Micubiši Lanseru EVO 9. Prvoga dana je stekao ključnu prednost od skoro pedeset sekundi ispred drugoplasiranog Angelova, dok je trećeplasirani Vasilev kasnio minut i 48 sekundi za vodećim.
Drugog dana relija, Angelov pojačava svoj tempo i nadoknađuje 27,9 sekundi. Nedovoljno za pobedu, ali dovoljno za sigurno drugo mesto uz zaostatak od 20,2 sekunde za Surilovom. Od sedmog brzinskog ispita, Angelov je mogao opušteno da vozi jer je njegovog glavnog konkurenta “izdao” automobil. Standardna boljka svih Lansera EVO 9 – zadnji diferencijal, srušio je snove o tituli za Vasileva.
Treća pozicija je pripala Antonu Titovu u Škodi Fabiji R5. Titov je svoj prvi reli u R5 automobilu vozio pre tri nedelje u Vrnjačkoj Banji. Podijum mu je izmakao u samoj završnici relija na poslednjim brzincima kada je napravio grešku i izgubio mnogo vremena, ali ovoga puta je imao i sreće pa je stigao do prvog podijuma sa Fabiom.
Posebno “nezanimljivo” je bilo u klasi RC4. Danijel Popov nam je pokazao na GAGA reliju kako zna da “ubije” zabavu, a to je ponovio i na ovom reliju. Sin legendarnog Jasena Popova je u svom prepoznatljivom maniru odvezao sprinterski, a prvo mesto mu je izmaklo samo na prvom brzincu. Nakon toga, Popov kreće u svoj dominatorski pohod i pobeđuje na preostalih osam brzinskih ispita i stiče prednost od preko minute ispred drugoplasiranog u klasi, Denisa Stančovskog.
U klasi RC5 videli smo ponovo odličnog Petra Jordanova u tandemu sa Ljupkom Jordanovom. Deseto mesto u generalnom plasmanu i skoro minut prednosti ispred najbližeg pratioca Stefana Jeliazkova u Sitroen Saksu. Jeliazkov je na poslednjem brzinskom ispitu preoteo drugo mesto od Asena Surdulova u Hjundaiju i20.
Samo dve posade su se takmičile u klasi E1. Todor Atanasov je bio ubedljiv u svojoj Ladi Samari s kojom je bio veoma brz i na Srbija reliju gde je publika oduševljeno pratila njegove bravure za volanom Lade. Drugi je bio Nikolaj Georgiev u BMW-u M3 sa minutom i deset sekundi zaostatka za Atanasovom.
Jedini u klasi RC3N je bio Emil Denev u Reno Kliju koji je vozio samo da dođe do cilja i upiše plasman. U generalnom plasmanu je završio na 15. mestu, sa preko dve minute prednosti u odnosu na Georgijeva, dok je bolji plasman i 13. mesto bilo udaljeno nešto više od 35 sekundi.