Ovoga vikenda je u Švajcarskoj vožena sedma trka FIA Šampionata Evrope na brdskim stazama. Najbrža staza u Evropi, San Urzan, ugostila je Šampionat Švajcarske i već pomenuti Šampionat Evrope. Pobedu u generalnom plasmanu trke je ostvario Talijan, Kristijan Merli uz novi apsolutni rekord staze koji sada iznosi 1:39.201. Trka je u jednom momentu bila prekinuta zbog guste magle, ali je brzo nastavljena nakon što je direkcija trke proglasila uslove na stazi sigurnim.
Vasilije Jakšić je u Švajcarsku došao gladan pobede nakon dva druga mesta. Tehnički problemi u Italiji i pogrešan odabir guma u Poljskoj su bili dovoljni da Kotoranin „upali alarm“ i ovu trku odveze maksimalno dobro. Automobil je dočekao trku u vrhunskoj formi, a Jakšiću su se kockice počele slagati već na treninzima.
Iako uslovi na treninzima nisu bili idealni, crnogorski automobilista je uspeo da sakupi vredne informacije i nauči još jednu novu stazu. Kiša, kao i prosuto ulje nisu išli na ruku nikome pa ni Jakšiću, ali je uprkos tome mogao da pronađe razlog za optimizam uoči trke:
„Dosta nesigurna vožnja sa moje strane. Na prvom treningu je pada kiša, a na drugom treningu je prvi deo staze bio mastan od ulja baš u dijelu gdje se vozi preko 200 km/h, dok je deo staze u šumi bio mokar. Obzirom da sam na svakoj stazi prvi put pa i na ovoj, postepeno se ubrzavam, a nekad je to vrlo teško kad su uslovi ovakvi. Staza je brutalno brza, nikada na bržoj nisam bio do sada, tako da se greške ovde skupo plaćaju. Istovremeno, pritisak u glavi je ogroman zbog celokupnog prvenstva. Za sutra su najavili lepo vrijeme što je dobro. Mitsubishi funkcionise savršeno, tako da ću probati da se opustim, spustim vreme koliko sam zamislio i uživam u najbržoj stazi u Evropi!“, napisao je Jakšić nakon treninga.
Nedeljna trka je pokazala da se Jakšić zaista opustio na stazi i već u prvoj vožnji je spustio svoje vreme za četiri sekunde, došavši nadomak rekorda staze u klasi N3000 koji je držao Nikola Miljković. U drugoj vožnji, vozač AMSK Kotor i lider Šampionata Evrope je u potpunosti oslobodio i svoj i potencijal svog automobila i štopericu zaustavio na 2:14.389 i time „uništio“ stari rekord. Uzimajući u obzir da je njegov direktni konkurent za titulu prvaka Evrope, Karl Šagerl, imao peh u drugoj vožnji i završio na trećem mestu svoje grupe, Jakšić bi već u Ilirskoj Bistrici mogao osigurati titulu prvaka Evrope.
Do kraja sezone, ostale su još samo dve trke. Prva na rasporedu je u Sloveniji, već pomenuta Ilirska Bistrica koja se vozi od 2. do 4. septembra, a finale je u Hrvatskoj u Buzetu 16-18. septembra.