Sarajevo ponovo ima šampiona u automobilizmu. Nakon godina dominacije Fadila Kadića, Nevena Vukasovića, Bakira Hadžića, Suada Hote i Haruna Hadžića, glavni grad Bosne i Hercegovine je bio bez nacionalne automobilističke krune. Post koji je trajao nekoliko godina, prekinuo je Rijad Begić, koji je još u Tuzli, tri trke pre kraja sezone osigurao titulu u klasi 2 u BH Formula driver Kupu. Na Bjelašnici je vozio „revijalno“ jer trka za njega nije imala rezultatski značaj. Ipak, svi koji poznaju Begića, svesni su da kod njega termin „revijalno“ ne postoji te da će i ovoga puta dati svoj maksimum.
U subotu je padala kiša. Sve ono što nije odgovaralo Begiću jer vozi automobil s prednjim pogonom i jako istrošenim gumama koje su dale sve od sebe ove sezone. Begić nije mario za tu činjenicu i odvezao je tri vrhunske vožnje, ostvarivši novu – čak sedmu uzastopnu pobedu ove sezone čime je dodatno potvrdio dominaciju.
„Rekao bih vam da ste videli sve kako je bilo, međutim niste bili u prilici da vidite. Vi i ja znamo zašto niste prisustvovali ovoj trci, ali o tome ćemo drugom prilikom. Bilo je klizavo, ali je bilo klizavo svima. Moj izbor je bio da ostanem na starim, potrošenim gumama iz razloga što mi ne zavisi plasman od ove trke, a iskren da budem, hteo sam da vidim šta mogu uraditi i u takvim uslovima. Ispostavilo se da mogu mnogo toga i da je kiša zapravo moj saveznik.“, izjavio je Begić nakon subote te istakao još jedan zapažen rezultat:

„Pred ovu trku sam trenirao skupa sa kolegom i drugom Mirzom Šutrovićem kojem je ovo prva sezona i koji je napravio ozbiljan napredak, čak iako nije vozio sve trke ove sezone. Jako malo kilometara za tako veliku evoluciju. Drago mi je da sam mogao pomoći da se spremi i dođe do najboljeg rezultata u sezoni, te da napravi svojevrsno nevreme. Borio se do zadnjeg metra, ali protiv skoro duplo jačeg automobila nije mogao. I drugo mesto u ovom slučaju sija kao zlato!“
U nedelju, Begić je imao izuzetno teškog protivnika – Gregor Dodik u Škodi Oktaviji VRS 4×4. Već nakon treninga, bilo je jasno da je ovoga puta Begić u nemogućoj misiji. Na kraju, razlika je bila mnogo manja nego što se očekivalo, a i Dodik i Begić su publiku oduševljavali plesom kroz šikane.
„Ja sam prezadovoljan. Gregor je jedan od najbržih vozača trenutno, imao je ogromnu prednost u automobilu i znao sam da je nemoguće da ga dobijem. Ostalo mi je da časno „izgubim“ ovaj put, međutim ovo drugo mesto ne vidim kao poraz, nego kao pobedu obzirom na to da sam sve tri vožnje vozio i preko limita, te da nisam napravio niti jednu grešku i bio i više nego dostojan konkurent. Publika je bila zadovoljna, vidio sam po pozdravima i reakcijama, a mislim da je to uz štopericu najbolji pokazatelj. U odnosu na trku u maju, spustio sam vrijeme skoro 4 sekunde, dakle nismo ostavili ništa u rukavu.“, zaključio je Begić koji je odvezao svoju najbolju sezonu u karijeri.

Nakon devet trka, ostvario je sedam pobeda i dva druga mesta, što znači da je bio na podijumu u svakoj trci. Sakupio je 150 poena, najviše od svih vozača po klasama. U klasi 2 je osvojio titulu u konkurenciji od 22 vozača, dok je u grupi Serija ostvario veoma visok plasman na treće mesto od čak 51 takmičara, pobedivši čak i one s puno jačim automobilima.