Miroč je bio domaćin jednog od retkih dvodnevnih trkačkih vikenda ove sezone u subotu i nedelju 03. odnosno 04. septembra . Kao i većina brdskih trka ove godine i na ovoj šestoj ove sezone, na stazi su bili i gosti iz Bugarske pa je trka imala i međunarodni karakter. Organizatori iz „ASK GAGA Avala Rejsing“ tima, kao i suorganizatori iz ASU „AS“ iz Zaječara su imali dosta razloga za zadovoljstvo jer je kompletno takmičenje proteklo u najboljem redu. Ni loše vremenske prilike u nedelju, kada se vozila trka, nisu sprečile publiku da uživa u još jednoj odličnoj predstavi Ilije Carskog koji je, sa svojim atraktivnim Micubiši Lanserom devete evolucije, upisao još jednu sigurnu pobedu, uprkos problemima sa automobilom na treninzima u subotu.
Gost iz Bugarske je u sve tri vožnje kontrolisao svoju prednost i nije dozvolio iznenađenja. Za iznenađenje je bio zadužen Danijel Panić iz kluba domaćina koji je došao do druge pozicije u generalnom plasmanu trke, a prvog u Nacionalnom šampionatu Srbije. On je iza sebe ostavio favorizovanog Aleksandra Vidosavljevića koji je na kraju kasnio nešto više od tri sekunde u zbiru za Panićem.
Četvrto mesto u trci je osvojio Vladimir Vasilev u Audiju S2, a poredak najbržih pet u trci je kompletirao još jedan gost iz Bugarske, Krum Krumov u svima simpatičnoj, ali i dokazano brzoj „Ladi“.
Klasa 1
U klasi 1, nismo videli tesnu borbu kakvu inače gledamo. Filip Zvezdić je s lakoćom slavio u „Malom N-u“ ispred Mateje Nikolića. Nikolić je bio pod snažnim pritiskom Marka Mitića koji je na kraju kasnio svega 0,575 za Nikolićem, Mitić je u prvoj vožnji izleteo sa staze i probušio prednji desni pneumatik, a na preostale dve je dao sve od sebe da stigne Nikolića, međutim bezuspešno.
Klasa 2
Nakon pobede Petra Jovanovića na prethodnoj trci na Divčibarama, na tron klase 2 se vratio Miloš Mirković iz KV Rejsing Tima. Mirković je slavio bez velike drame i bilo je sasvim izvesno da će slaviti. Petar Jovanović je dao sve od sebe, ali u Miroču ipak nije mogao do „zlata“. Treće mesto je pripalo Dušanu Jankoviću.
Klasa 4
Dejan Vukić nema konkurencije ove sezone! Nakon što je na trci na Divčibarama i zvanično utvrđena tehnička regularnost njegovog vozila, Vukić je bio još odlučniji da na ovoj trci učvrsti svoju dominaciju. Rezultat? 13,2 sekundi prednosti ispred drugoplasiranog Miloša Ivkovića, dok je treće mesto pripalo Zoranu Jabliću iz AMSK Župa.
Klasa 6
Prava senzacija ove trke je Danijel Panić. Borbu za tron u generalnom plasmanu je vodio s Aleksandrom Vidosavljevićem, ali i u klasi. Njih dvojica su bili u svom univerzumu jer je trećeplasirani Igor Morarević kasnio 32,8 sekundi za Vidosavljevićem i čak 35,9 za pobednikom Panićem. Vidosvaljević je bio jako blizu, ali pucanje nosača motora na njegovom Pežou 106 maksi, nije dozvolilo da ponovi vremena sa zvaničnog treninga.
Klasa 7
Profesor Simović je došao „profesorski“ do pobede. Iza sebe je ostavio „novog kolačića“ u klasi, Dragana Lukića koji je debitovao za volanom Pežoa 306, kojim je zamenio svoj Jugo koji je ozbiljno oštećen nakon izletanja na Divčibarama. Treće mesto je pripalo Miroslavu Brankoviću.
Klasa 8
Krum Krumov je bio najbrži u klasi 8. Iako bismo nekada ranije pisali o njemu kao takmičaru u okviru Otvorenog šampionata Srbije, spletom okolnosti u Bugarskoj, Krumov je postao „domaći“ takmičar. Pobedu je odneo ispred Dragana Balačikića u Hondi Sivik i Vladana Kostića iz ASK Akademac u Alfi Romeo 156.
Klasa 10
Jedini takmičar u klasi 10 je bio Željko Đunisijević u svom Fiatu 500 Abart. Borba u takvim okolnostima nije baš najzanimljivija, ali obzirom na vremenske uslove, uspeh je i doći na cilj.
Klasa 11
Vladimir Vasilev je protiv sebe imao Momira Subotića. Iako se očekivalo da će borba biti tesnija, Vasilev je dosta lakše došao do pobede u Miroču. Subotić je kasnio nešto više od osam sekundi za Vasilevom, što je neobično obzirom na njegovu ovosezonsku formu, ali problem sa kvačilom njegovog Pežoa 206 je doveo do ovakvog rezultata.
Prvenstvo starovremenskih vozila
Jedini takmičar u Prvenstvu starovremenskih vozila je bio Lazar Krstić. Takmičar iz Beogradskog udruženja fićista je uspešno došao do cilja u svom „Fići“ i odbranio čast kultnog automobila.
Naredna trka za Nacionalni šampionat Srbije se vozi 17-18.9. u Sopotu.