Prelepo vreme i odlično utrkivanje obeležili su prvu revijalno-turističku trku ove godine u Crnoj Gori. Šavnik je po prvi put ugostio takmičare u zimskim uslovima koji su se menjali sa svakim prolazom, a sunce je dosta „pomoglo“ takmičarima i otopilo sneg na većem delu staze pa su mogli još jače da forsiraju nego juče.
Pobedu u generalnom plasmanu je odneo Miloš Bulatović u Folksvagen Polu. On je u svojoj klasi do 1.400 ccm bio izuzetno siguran, ali je za pobedu u generalnom plasmanu morao itekako da se potrudi. Protiv sebe je imao veoma teškog protivnika, Balšu Đuričkovića, šampiona Montenegro Winter Cupa 2020. godine.
Đuričković je za ovu godinu spremio novi auto, Folksvagen Golf s 4×4 pogonom i mnogo jačim motorom od slabašne Opel Korse s kojom je stigao do pomenute titule. Đuričković je stigao do drugog mesta u generalnom plasmanu s manje od desetinke zaostatka za Bulatovićem. Uzimajući u obzir jučerašnji kvar na turbini, Đuričković može biti veoma zadovoljan postignutim, a i Bulatović je bio izvrstan na današnjoj trci i zasluženo je slavio.
Treća pozicija je pripala Andriji Vujoviću u Opel Korsi. On je vodio bitku s Bulatovićem u klasi do 1.400 ccm, a Bulatović ga je pobedio s 3,9 sekundi. Ipak, Vujović je uspeo da pobedi Jovana Đurđevca u Folksvagen Golfu koji je pobedio u klasi do 2000 ccm, ali je za Vujovićem kasnio malo manje od desetinke.
U klasi do 999 ccm, pobedu je odneo Zoran Vavić u Nisan Mikri. Vavić nije imao preterano težak posao. S dve ujednačene vožnje koje su se razlikovale svega šest desetinki, vozač AMSK Podi je sa 12,5 sekundi slavio ispred Filipa Jelića u još jednoj Nisan Mikri. Daleko manja razlika je bila između Jelića i trećeplasiranog Save Nikčevića u Sitroen AX-u.
Pobeda u klasi do 1200 ccm je pripala Daliboru Jakiću u Zastavi Jugo. Nakon dve vožnje, razlika između njega i Marka Mićunovića iznosi samo četiri desetinke! To nije razlika u jednoj vožnji, već nakon obe vožnje – kakva borba! I u toj borbi, nisu smeli da popuste niti momenta jer je na trećem mestu bio Marko Tomanović koji je na kraju kasnio nešto manje od sedam desetinki.
Pobednik generalnog plasmana i klase do 1400 ccm je Miloš Bulatović. Koliko god bi hvalili današnje izdanje sjajnog Bulatovića, bilo bi malo. U inferiornom automobilu je potukao momke u jačim mašinama koje su danas trebale doći do izražaja. Drugoplasirani je Andrija Vujović koji je takođe bio odličan i stigao do treće pozicije u generalnom plasmanu, a na trećem mestu je završio jučer najbrži Nebojša Grujić. U svom Pežou 106 danas nije uspeo da ponovi jučerašnje postignuće, iako je poboljšao svoje vreme u odnosu na treninge.
Klasa do 1600 ccm je pripala Milošu Bojanoviću. Bojanović je bio siguran u klasi s 5,4 sekunde prednosti ispred drugoplasiranog Gorana Miloševa koji je veoma dobro poznat svima i koji se već godinama takmiči na zimskim trkama. Treći je bio Milenko Golović s nešto većim zaostatkom od 18 sekundi za pobednikom Bojanovićem.
Pravo iznenađenje smo videli u klasi do 2000 ccm. Iako smo računali na jednu sigurnu pobedu Alena Piranića nakon jučerašnjeg trećeg mesta u generalnom plasmanu, Jovan Đurđevac je bio u obe vožnje brži od favorizovanog Piranića i slavio s 1,3 sekunde. Piranić se ipak mora zadovoljiti drugim mestom, ali smo sigurni da će ga ovo učiniti još motivisanijim u narednim trkama. Treći je bio Goran Vuković u Volvu s 3,7 sekundi zaostatka za Đurđevcem.
Bilo šta osim pobede Balše Đuričkovića u klasi preko 1700 ccm bilo bi veliko iznenađenje. Đuričkovićev Golf je danas bio daleko poslušniji i pouzdaniji nego juče pa je tako svom vlasniku omogućio da se bori za pobedu i u generalnom plasmanu. Falilo mu je malo brzine, ali za prvu trku s novim automobilom je i više nego dobar rezultat. Drugi je bio Marko Bulatović u Mazdi Tribjut s 34 sekunde zaostatka.
Jedini takmičar u klasi terenaca je bio Milan Jakšić. Svoju Hondu Sivik Tajp R koju vozi na brdskim trkama je zamenio Subaruom i odvezao veoma dobra vremena. Jakšiću je ovo prvi nastup na zimskim trkama, a obzirom na to da se dokazao kao veoma brz vozač i dobar učenik, sigurni smo da će njegova vremena postati još bolja u narednim trkama.